برگزاری اولین نشست مدیرکل کانون استان همدان با مربیان هنری و ادبی در سال ۱۴۰۱

مربیان هنری و ادبی کانون سراسر استان در نشستی صمیمی با مدیرکل به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اولین نشست صمیمانه‌ مدیر کل کانون با مربیان هنری و ادبی سراسر استان صبح روز سه‌شنبه ۱۷ خردادماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری شهید آیت‌الله مدنی برگزار شد.
در ابتدای این نشست، بهناز ضرابی‌زاده  ضمن تبریک فرارسیدن دهه‌ی کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا (ع)  هدف از برگزاری این نشست را دیدار چهره‌به چهره با همکاران بعد از دوران شیوع ویروس کرونا و استماع دغدغه‌ها و مشکلات مربیان پیرامون حوزه‌ی کاری عنوان کرد.


ضرابی‌زاده هم‌چنین ازهمت و تلاش مربیان در این دو سال به واسطه‌ی کسب مقام‌های مختلف ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد.


مدیرکل کانون استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که با توجه به بازدیدهای مختلف از کتابخانه‌های سراسر استان از کلیه‌ی مشکلات  و دغدغه‌های همکاران آگاه است، اذعان کرد در حد توان وتا آن‌جایی که قانون اجازه دهد در صدد رفع مشکلات عزیزان خواهم بود.

در ادامه هریک از مربیان علاوه بر ذکر دغدغه و مشکلات خود دیدگاه‌ها و پیشنهاداتی را جهت بهبود هرچه بیشتر کارگاه‌های هنری و ادبی بیان کردند. 


گفتنی است از پیشنهادات ارائه شده در این نشست ، ایجاد بانک اطلاعاتی اعضای موفق در رشته‌های مختلف، رایزنی با انجمن خوشنویسان جهت تسهیل در تخفیف اعضای متقاضی شرکت در آزمون خوشنویسی بود که مورد استقبال اکثر حاضران قرار گرفت.


شایان ذکر است این نشست با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناسان و کلیه‌ی مربیان هنری و ادبی به مدت ۱۲۰ دقیقه در فضایی صمیمی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =