شهردار اردبیل؛ توجه بیشتر به کانون پرورش فکری و فعالیت‌های آن، یک ضرورت است

در دیدار سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری استان اردبیل با محمود صفری شهردار اردبیل، گسترش همکاری‌های سازنده در حوزه‌های مختلف مورد تاکید قرارگرفته و حمایت بیشتر از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون مهم و نقش‌آفرین عنوان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، این دیدار صبح روز چهارشنبه ۱۸ خردادماه در دفتر شهردار اردبیل انجام شد و ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان اردبیل با تشریح مشکلات موجود ازجمله؛ محوطه‌سازی مراکز اردبیل و بحث ساماندهی آن‌ها، اظهار کرد: همکاری‌های سازنده‌ی شهرداری با مجموعه‌ی فرهنگی کانون می‌تواند در پیشبرد فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهم و نقش‌آفرین باشد.

ملک‌زاده فرد لزوم همکاری و تعامل بیشتر شهرداری با کانون را خواستار شده و افزود: تداوم همکاری‌ها و حمایت از برنامه‌های کانون با نظر مساعد شهردار ساعی و تلاشگر به نفع جامعه هدف خواهد بود که نمونه‌ی آن را می‌توان به افتتاح نخستین اتوبوس سیار کتابخانه شهری در سال ۱۳۹۵ اشاره کرد که توسط شهرداری تأمین‌شده و نیاز به نوسازی این ناوگان فرهنگی دارد.

در این دیدار محمود صفری شهردار اردبیل، انتخاب ملیحه ملک‌زاده فرد را به سمت سرپرست کانون استان اردبیل تبریک گفته، با اعلام نظر حمایتی خود، خواستار توجه بیشتر به کانون و فعالیت‌های آن شده و در رایزنی با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، افزایش اعتبارات عمرانی و ارتقا سازمانی را مورد تأکید قرارداد.

صفری در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از اقدامات کانون پرورش فکری در شناسایی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان، قول مساعد داد در اجرای برنامه‌های مشترک همکاری‌های گسترده و راهبردی انجام شود.

شهردار اردبیل هم‌چنین دستور داد تا برای حل مشکلات مطروحه در حوزه‌های مختلف عمرانی اقدام نمایند.

 او اهداف ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در شهر دارالارشاد اردبیل به‌خصوص در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان مورد تأکید قرار داده و خاطرنشان کرد که گسترش چنین فضاهایی ضرورت دارد.

شایان‌ذکر است در این دیدار احد برادری، معاون اداری و مالی و حسین یوسفی، مسوول حراست کانون استان حضور داشتند و در خصوص گسترش همکاری‌های سازنده با شهردار اردبیل گفت‌وگو کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =