سرپرست کانون استان اردبیل از مراکز فرهنگی هنری موران و رضی بازدید کرد

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به همراه هیات همراه در نخستین سفر کاری خود روز یکشنبه یکم خردادماه سال ۱۴۰۱ از مراکز فرهنگی هنری زهرای گرمی(موران) و رضی بازدید کرده و با مسوولان این شهرها دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، در این بازدیدها ملیحه ملک‌زاده فرد سرپرست کانون استان اردبیل که حسین یوسفی، مسوول حراست و کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی هنری و ادبی و هم‌چنین بهمن باقلاچی، رییس اداره امور اداری، وی را همراهی می‌کردند؛ ضمن بازدید از مراکز، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار گرفت.

ملک‌زاده فرد در شهر رضی با ظاهر نوری بخشدار، محسن فلسفی شهردار و علیرضا صفری، رییس شورای اسلامی شهر، دیدار کرده و از آن‌ها خواست که زمین اختصاصی یا ساختمان مناسب برای فعالیت‌ و برنامه‌های کانون به جهت فرسودگی ساختمان امانی به این مرکز اختصاص دهند.

ظاهر نوری، بخشدار رضی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسوولان کانون استان در این شهر، بر اهمیت و نقش ویژه‌ی دستگاه‌های فرهنگی ازجمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت نسل هوشمند، بامهارت، پرسشگر و آگاه تاکید کرده و افزود: ما باید نسلی را تربیت و تحویل جامعه دهیم که در برابر چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی، قدرت و تفکر حل مساله داشته و آگاهانه از این آسیب‌ها دوری نماید.

هم‌چنین سرپرست کانون استان اردبیل در سخنانی به نقش فعالیت‌های کانون در ارتقای سطح رشد فرهنگی جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید نموده و کمبود نیروی انسانی، تخریب و فرسودگی ساختمان کانون رضی را از مشکلات عمده این مرکز عنوان و خواستار پیگیری مسوولان شد.

در ادامه ضمن حضور مسوولان در کانون رضی، مسایل و مشکلات مورد بررسی قرارگرفته و شهردار و رییس شورای اسلامی شهر متعهد شدند، ضمن انجام تعمیرات تخصصی مرکز، در خصوص پازل چینی حیاط و محوطه کانون اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که مرکز فرهنگی هنری کانون رضی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ در ساختمان قدیمی بخشداری رضی آغاز کرده و به کودکان و نوجوانان این منطقه خدمت‌رسانی فرهنگی هنری انجام می‌دهد.

بازدید از کانون زهرای گرمی(موران) و بررسی مشکلات فعالیت این مرکز

در این بازدید ملیحه ملک‌زاده فرد ضمن دیدار با میر ابراهیم هاشمیان بخشدار موران، موانع و مشکلات این مرکز را با او مورد بررسی قرارداده و بر چگونگی ادامه فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در این منطقه از شهرستان گرمی به رایزنی پرداخت.

بخشدار موران نیز ضمن حضور در این مرکز بر زمینه‌های همکاری و بازگشایی مجدد تاکید کرده و برای رفع موانع، تعمیرات اساسی و مورد نیاز مرکز برای حضور بچه‌ها قول مساعد داد.

گفتنی است، مرکز فرهنگی هنری کانون موران از سال ۱۳۹۷ به علت جمعیت بسیار پایین دانش‌آموزی و هم‌چنین کمبود نیروی انسانی نیمه فعال بوده و در صورت رفع موانع و مشکلات موجود، فعالیت‌های فرهنگی هنری خود را به جامعه‌ی هدف ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =