کد خبر: 315447
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
بازدید 90
کانون رکن مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در راستای رایزنی با مسئولین برای پیشبرد اهداف کانون با فرماندار کنگان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در راستای رایزنی با مسئولین برای پیشبرد اهداف کانون با فرماندار کنگان دیدار کرد.

احمد غریبی،فرماندار کنگان در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، کانون را نهادی اثر گذار توصیف کرد که کارش انسان سازی است .او افزود که در دنیای امروز که هجمه های فرهنگی کودکان و نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده ،نهادی مانند کانون می تواند این هجوم را دفع کند و انسان هایی موفق را به جامعه تحویل دهد.

غریبی در بخش دیگری از صحبت های خود اشاره کرد که باتوجه به اهمیت حوزه فرهنگ ،نگاهی ویژه به این بخش در اعتبارات خواهیم داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار، نیروی انسانی توانمند و متخصص موجود در کانون شهرستان کنگان در دو مرکز کنگان و سیراف را از ظرفیت‌های قابل توجه در بهره‌مندی کودکان و نوجوانان منطقه از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی ذکر کرد.

سمیه رسولی با اشاره به حضور فعال کانون مراکز کنگان و سیراف در طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای کارگاه‌ها و برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان، توجه ویژه مسئولین را در گسترش و کیفیت بخشی به این فعالیت ها راهگشا دانست.

وی با توجه به گستردگی شهرستان کنگان وشرایط جمعیتی این منطقه و نیاز روستاهای شهرستان به ارائه فعالیت های فرهنگی ، پیشنهاد تخصیص اعتباری برای راه اندازی مراکز سیار روستایی برای شهرستان را ارایه داد.

شایان ذکر است که این دیدار صبح دوشنبه 16 خرداد ماه در حاشیه گردهمایی مسئولین مراکز حوزه جنوب استان انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =