کد خبر: 315453
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
بازدید 285
برگزاری جشن دهه کرامت با اجرای کنسرت کتاب

گروه سرود کنسرت کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان دهه کرامت را به بانوان استانداری و دختران‌شان تبریک گفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در مراسمی ویژه، دهه کرامت و روز دختر را به بانوان استانداری کرمان و فرزندان‌شان تبریک گفتند.

بنابر این خبر، در این مراسم که ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در یخدان مویدی، مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ کانون شهر کرمان برگزار شد، اعضای انجمن سرود کانون کرمان کنسرت کتاب را برای حاضران اجرا کردند.

همچنین، آرام امینی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۵ شهر کرمان هم قصه «شاه و گدا» با موضوع امام رضا(ع) را برای مهمانان این جشن قصه‌گویی کرد و پخش موسیقی‌های شاد و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

این در حالی است که، در این مراسم نرجس بهرآسمانی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با همراهی نجمه‌خاتون خداترس سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از دختران گروه سرود کانون کرمان با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

یادآور می‌شود، آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هم هفته گذشته و به مناسبت روز دختر از اعضای انجمن سرود و گروه کنسرت کتاب تقدیر و تجلیل کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =