برگزاری ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی در نماز جمعه اردبیل

مربیان کانون پرورش فکری اردبیل با برپایی ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی در حاشیه‌ی نماز جمعه مصلی اردبیل، میزبان کودکان و نوجوانان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، هم‌زمان با دهه کرامت و فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت امام رضا(ع)، ایستگاه نقاشی و قصه‌گویی در حاشیه نماز جمعه این هفته اردبیل در محل مصلی، توسط مربیان کانون برگزار شد.

براساس این خبر، جمعی از کودکان به همراه خانواده‌های خود در کارگاه نقاشی اکرم مداح، مربی مسوول مرکز شماره ۵ کانون اردبیل شرکت و بامداد شمعی آثار مختلف خود را با موضوع فرهنگ رضوی خلق کردند که پس از کشیدن نقاشی‌ها، این آثار در معرض دید عموم قرارگرفته و کانون پرورش فکری استان طی مراسمی به تعدادی از این کودکان کتاب و بسته‌های فرهنگی اهدا کرد.

هم‌چنین در حاشیه این ایستگاه، کودکان از برنامه قصه‌گویی لیلا خلیفه سقا، مربی امور فرهنگی مرکز شماره دو کانون اردبیل نیز بهره‌مند شدند و قصه «آهو و فرشته‌ها» که نشان مهربانی، رأفت و عطوفت حضرت امام رضا(ع) بود، برای شرکت‌کنندگان در این برنامه معنوی، روایت شد و مربی از آن‌ها خواست تا زیباترین بخش داستان را به تصویر بکشند.

شایان‌ذکر است، این کارگاه‌های فرهنگی هنری باهدف معرفی معارف و فرهنگ رضوی به‌ویژه تبیین منزلت حضرت معصومه سلام‌الله علیها برای کودکان و نوجوانان برپا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =