دومین جلسه‌ی شورای اقامه‌ی نماز کانون استان اردبیل تشکیل شد

دومین جلسه‌ی ستاد اقامه نماز اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل روز شنبه، هفتم آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ در دفتر مدیر کل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در ابتدای این جلسه، ملیحه ملک زاده فرد، سرپرست اداره کل کانون استان در خصوص اهمیت ادای فریضه‌ی نماز، اظهار داشت: ما مربیان و کارکنان کانون به عنوان مربی و الگوی تربیتی نسل آینده ساز، باید بیش از پیش به انجام فریضه‌ی نماز به عنوان یکی از مسایل مهم دینی توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه که باید اعضای مراکز را از برکات و آثار نماز آگاه نماییم، گفت: از راه‌کارهای توسعه‌ی فرهنگ نماز در مراکز کانون، اهتمام مربیان مراکز به اقامه‌ی نماز اول وقت است تا اعضا نیز برای همراهی با مربیان خود در انجام این فریضه‌ی الهی تشویق شوند.

ملک‌زاده فرد با تاکید بر اجرای فعالیت‌های جذاب دینی با اعضای کودک و نوجوان و توجه به زمان اذان، خواستار پایش مستمر عملکرد مراکز کانون در حیطه‌ی نماز شد.

در ادامه جلسه، فاضل درخشان، دبیر شورای اقامه‌ی نماز کانون استان، پیرامون اقدامات انجام یافته در سه ماهه دوم سالجاری، گزارشی از عملکرد این شورا؛ از جمله نامه نگاری با مراکز در خصوص برنامه‌ریزی عدم تداخل فعالیت‌ها با وقت نماز و نیز مکاتبه با مراکز و  ستاد مرکزی کانون تهران در خصوص اجرای جشنواره فجر تا فجر با محوریت کودک و نوجوان، اجرای مراسم زیارت عاشورا و برنامه مذهبی دختر خورشید در طول ماه‌های محرم و صفر و اجرای مسابقه کتابخوانی را بیان کرد.

شایان ذکر است در ادامه، هر یک از اعضای شورای اقامه‌ی نماز کانون استان، نظرها و پیشنهادهای خود را درخصوص موضوع جلسه بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =