نمایشگاه دست سازه های اعضا کودک و نوجوان کانون پرورش فکری اسدآباد

به مناسبت ولادت با سعادت شمس الشموس، حضرت امام رضا (ع)نمایشگاه دست سازه ها با عنوان " در حرم یار" در کانون اسد آباد برپا گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ همزمان باخجسته میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) کانون پرورش فکری اسدآباد اقدام به برپایی نمایشگاهی از دست سازه های اعضا  کودک و نوجوان با عنوان " در حرم یار" نمود. در این نمایشگاه آثار سفالگری، خوشنویسی، نقاشی، نشریه ، تابلوهای کاردستی و کلاژ با مشارکت بیش از 35 نفر از اعضا با موضوع حرم نورانی و مطهر امام رضا (ع) ارائه شده است.
به گفته مژگان هادی مربی مسئول کانون پرورش فکری اسدآباد هدف از برپایی نمایشگاه دست سازه های اعضا، ایجاد انس و الفت بیشتر کودکان و نوجوانان با امام هشتم و شناخت شخصیت معنوی و سیره اخلاقی این امام همام می باشد.


وی افزود این نمایشگاه حاصل فعالیت ۲۰ روزه اعضا در کارگاههای مختلف کانون اسدآباد است، که در قالب نمایشگاهی با عنوان " حرم یار" در سالن کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد  در معرض دید علاقمندان و مراجعین و مخاطبین کانون قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =