از دستان هنرمند تا "هشتمین ستاره"

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ همدان همزمان با فرارسیدن میلاد باسعادت امام رضا (ع) اقدام به اجرای ویژه برنامه‌ی جشنی با عنوان " از دستان هنرمند تا هشتمین ستاره" کرد.


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ همدان همزمان با فرارسیدن میلاد باسعادت امام رضا (ع) اقدام به اجرای ویژه برنامه‌ی جشنی با عنوان " از دستان هنرمند تا هشتمین ستاره" کرد.


به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ویژه برنامه‌ی "از دستان هنرمند تا هشتمین ستاره" در روز شنبه ۲۱ خردادماه هم‌زمان با سالروز ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) با حضور مدیرکل کانون استان در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ همدان برگزار شد.


در ابتدای این مراسم بهناز ضرابی‌زاده ضمن تبریک فرارسیدن میلاد سراسر نور آقا علی‌بن موسی الرضا(ع)، از بارگاه ملکوتی امام همام به عنوان نقطه‌ی عطفی در کشور اسلامی ایران نام برد و ایشان را ولی نعمت ایرانیان خواند.


مدیرکل کانون هم‌چنین به کودکان و نوجوانان توصیه کرد به واسطه جایگاهی که بارگاه مقدس امام رضا (ع) از لحاظ دینی، سیاسی و مذهبی در کشورمان دارند دشمنان همواره در صدد ایجاد شیطنت هستند که ارادت و مودت ما را از امام مهربانمان دور کنند. پس همه‌ی ما باید ضمن شناخت بیش از پیش ایشان، با شرکت در جشن‌های این ایام، نقشه‌ی شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.
ضرابی‌زاده در بخش دوم از سخنان خود ضمن گرامی‌داشت روز جهانی صنایع دستی، عضویت ایران در شورای جهانی صنایع دستی را سال ۱۳۴۷ اعلام کرد و بیان داشت در کشور ایران قریب به ۳۵۰ نوع صنایع دستی توسط بیش از ۳ هزار نفر تولید می‌شود و ما باید تلاش کنیم با توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی، از تولیدات کشور عزیزمان ایران در بخش صنایع دستی حمایت کنیم.
در ادامه اعضای گروه سرود مرکز فرهنگی شماره ۲ به اجرای سرودی زیبا پرداختند.

قصه‌گویی، نقالی و پخش کلیب با موضوع امام رضا(ع)  از دیگر برنامه های اجرایی این مراسم بود.
در بخش دوم مراسم، اعضا کودک و نوجوان با حضور در غرفه‌های صنایع دستی، نقاشی، سفال و کلاژ به هنرنمایی پرداختند.
در پایان اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۱ همدان با رای حاضران به عنوان گروه منتخب در ساخت آینه‌ی تزئینی شناخته شدند و از دست مدیرکل کانون جوایز خود را دریافت کردند.


لازم به ذکر است اعضای ۶ مرکز فرهنگی هنری شهرستان همدان به همراه مربیان همراه خود میهمان این جشن باشکوه بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =