دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با فرماندار محمودآباد برای توسعه خدمات حوزه کودک و نوجوان

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با فرماندار محمودآباد، برای توسعه خدمات حوزه کودک و نوجوان در این شهرستان گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، مدیرکل کانون مازندران در دیدار با فرماندار محمودآباد که با همراهی مسئول کانون این شهرستان صورت پذیرفت، ضمن بیان ظرفیت‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در سال گذشته و جاری، به ارایه پیشنهادهایی در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک با دستگاه‎های اجرایی شهرستان پرداخت.

محمد علی یزدان شناس با مهم خواندن نقش کانون در پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و تاکید بر طرح توسعه کتاب‌خانه سیار روستایی با هدف ایجاد عدالت فرهنگی و بهره‌مندی کودکان مناطق محروم روستایی شهرستان از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون، گفت: با حمایت خیران و مسؤولان با اهدای  یک دستگاه خودرو،  می توان خدمات کانون را به دل روستاهای استان برد و کام کودکان و نوجوانان روستایی را شیرین ساخت.

روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد نیز  در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهرستان، بر اهمیت ویژه نقش کانون در رشد فکر و اندیشه قشر کودک ونوجوان  در زمینه‌های فرهنگی، هنری تاکید نمود.

فرماندار محمودآباد  ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی، برنامه ریزی دقیق و همکاری موثر دستگاه‌های مرتبط در امور فرهنگی شهرستان با کانون، این طرح‌ها و پیشنهادها در سطح شهر و  روستاهای شهرستان محمودآباد نیز اجرایی شود تا کودکان و نوجوانان روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان نیز بتوانند از این خدمات برخوردار شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =