خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار در اولویت کانون

جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با موضوع بررسی طرح خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان محلات کم‌برخوردار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان با حضور مدیرکل،معاون و کارشناسان استان با موضوع بررسی طرح خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان محلات کم‌برخوردار برگزار شد.برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهشید جهازی؛معاون فرهنگی کانون استان گزارشی از برنامه ها اجرا شده در قالب خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار ارایه کرد و طرح های در دست اقدام را برشمرد.

سمیه رسولی؛مدیرکل کانون استان، با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار که دسترسی به فعالیت های فرهنگی ندارند،خدمت رسانی به این مناطق را از اولویت های کانون استان در سال جاری عنوان کرد.

وی افزود: در این زمینه شروع خوبی داشته ایم که با برنامه ریزی مدون و منظم تا آخر سال به هدف گذاری استان در این حوزه دست خواهیم یافت.

رسولی، استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی موجود در این مناطق و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌ی توانمندسازی آنان را راهکاری موثر در کیفیت بخشی در این خدمت رسانی عنوان کرد.

در ادامه کارشناسان حاضر در جلسه پیشنهادهای خود را برای پیشبرد طرح ارایه دادند که از آن جمله می‌توان به حضور در روستاهای محروم، شناسایی مناطق محروم و کم برخوردار سایر شهرها و برنامه‌ریزی بر اساس نیاز مخاطبان، استفاده از ظرفیت مربیان فرهنگی، هنری و ادبی در کنار مربیان سیار، استفاده از ظرفیت اعضای ارشد، برنامه‌ریزی در جهت تقویت مهارت‌های مخاطبان و... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =