«اقیانوس پشت پنجره» برنده دو جایزه از جشنواره فیلم کینولاب لهستان

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» جایزه بزرگ بهترین فیلم سینمایی و جایزه ویژه هیأت داوران مربیان فیلم‌سازیِ هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «کینولاب» لهستان را از آن خود کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جایزه بزرگ بهترین فیلم سینمایی و جایزه ویژه هیأت داوران مربیان فیلم‌سازیِ این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «کینولاب» به خاطر بلوغ بینشی شاعرانه، مسوولیت‌پذیری و شجاعت در مواجهه با فقر، شکست و نابرابری اجتماعی، به فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» ساخته بابک نبی‌زاده از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفت.

جایزه بهترین فیلم بلند سینمایی از سوی هیأت داوران حرفه‌ای بزرگسال و همچنین جایزه ویژه هیأت داوران مربیان فیلم‌سازی با نام انجمن صاحبان و معلمان سینمایی لهستان انتخاب می‌شود.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان «کینولاب» از ۲۰ خرداد تا ۲ تیر ۱۴۰۱ (۱۰ تا ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲) در شهرهای جنوب شرقی کشور لهستان در حال برگزاری است.

فیلم ۹۱ دقیقه‌ای «اقیانوس پشت پنجره» به همراه فیلم سینمایی «عجیب‌ترین دختر دنیا»، دو فیلم کوتاه «رویاها و رویاها» و «در میان غریبه‌ها» و نیز مجموعه‌ای شامل مستندهای کوتاه ویژه نوجوانان ۱۱ سال به بالا در روزهای ۲۰ خرداد تا ۳ تیر ۱۴۰۱ (۱۰ تا ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲) در محدوده کشور لهستان به صورت آنلاین نیز در حال نمایش هستند.

این فیلم بلندِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیش‌تر نیز جوایزی از سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سان‌فرانسیسکو و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «زیروپلاس» روسیه دریافت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =