هم‌افزایی، در مسیر معرفی فعالیت‌های یک مجموعه فرهنگی

هم‌زمان با ثبت‌نام و در آستانه آغاز فعالیت‌های تابستان سال ۱۴۰۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، دستگاه‌های فرهنگی و مجموعه‌های فعال در عرصه فرهنگ، به معرفی برنامه‌های تابستانی این نهاد می پردازند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، فعالیت‌های فصل تابستان سال ۱۴۰۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در حالی آغازمی‌شود که کارگاه های  برخط و حضوری روزهای پساکرونای این مجموعه، با استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها روبروست.

همراهی دستگاه‌های اجرایی فعال در عرصه فرهنگ و مشارکت فعالان فرهنگی برای معرفی هرچه بهتر برنامه‌های کانون که با هدف کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و نشاط‌بخشی به آنان در سایه اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور مبتنی بر تعامل و هم‌گرایی انجام‌می‌گیرد، از شاخصه‌های این حرکت‌های سازنده است.

برهمین اساس نیز دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان‌ها، شهرداری‌ها و سازمان فرهنگی ‌اجتماعی‌ورزشی شهرداری شهر رشت، پیشگامان این عرصه شدند و افزون بر اتخاذ تصمیم‌های راه‌گشا، نصب و نمایش تبلیغات فعالیت‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح شهرها، نقش به‌سزایی در آگاه‌سازی مخاطبان ایفاکردند.

شبکه استانی باران که سهم ‌به‌سزایی در حوزه فرهنگ داشته و دارد، ضمن دعوت‌ از کارشناسان این مجموعه برای حضور در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز گیلان، زمینه‌ساز حضور خبرنگاران حوزه کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون و پوشش فعالیت‌های مربیان و اعضای  کانون پرورش فکری شد.

افزایش گستره و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی کانون، حمایت‌ مجموعه‌های هم‌خانواده را نیز به‌دنبال داشت و در سایه تعامل و برگزاری نشست‌های مسئولان کانون و آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان‌ها، روند استفاده حداکثری از ظرفیت‌های متقابل و خدمات‌رسانی هرچه بهتر به آینده‌سازان در دستورکار قرارگرفت.

حضورسرپرست کانون گیلان در نشست مسئولان آموزش  پرورش استان

گفتنی‌است، ثبت‌نام در کارگاه‌ها ی حضوری  اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از خرداد ماه جاری آغازشده و برگزاری کارگاه‌ها نیز تا نیمه دوم شهریور سال ۱۴۰۱ ادامه خواهدداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =