بازدید مدیرکل کانون استان از مراکز شهرستان سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به‌صورت سرزده از مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون سمنان، بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، پیش از ظهر سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در آستانه‌ی فصل تابستان به‌صورت سرزده به‌همراه معاون فرهنگی و کارشناس روابط‌عمومی استان از مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون سمنان، بازدید و از نزدیک با مسئولان و مربیان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

خدابخشی ضمن قدردانی از تلاش مسئولان و مربیان برای ثبت نام کارگاه‌های فصل تابستان و اجرای فعالیت‌های متنوع در خرداد ماه سال جاری به بررسی مشکلات موجود در این دو مرکز پرداخت و بر اولویت‌بندی نیازها به‌ویژه در زمینه‌ی تجهیزات و تأسیسات مرکز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تأکید کرد.

وی در پایان از مسئولان خواست تا با توجه به استقبال پرشور اعضا و خانواده‌ها علاوه بر ایجاد محیطی آرام و شاد و مناسبِ حضور مخاطبان کودک و نوجوان، میزبان آن‌ها در کارگاه‌های تخصصی و فعالیت‌های عمومی باشند و موجبات رضایت و خرسندی آن‌ها را فراهم سازند.

گفتنی است، در این بازدید، دفاتر ثبت نام کارگاه‌های فصل تابستان، وضعیت کلاس‌ها و توجه به تفکیک جنسیت اعضا، نرم‌افزار کتابداری، سیستم سرمایشی مراکز و... بررسی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =