کد خبر: 315836
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
بازدید 159
تابستان با طعم کتاب

محمد غفاری سرپرست کانون استان قم عنوان کرد:خوشبختانه یکی از اتفاقات خوب و ارزشمند در ایام پس از کرونا در کانون، حضورپرشور اعضا واشتیاق آنان به امانت گرفتن کتاب است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ،محمد غفاری سرپرست کانون استان قم عنوان کرد:اصل و اساس کانون، کتاب‌خوانی است ومهمترین رکن کانون، برمبنای کتاب وکتاب‌خوانی بنا نهاده شده است .
وی افزود: خوشبختانه یکی از اتفاقات خوب و ارزشمند در ایام پس از کرونا در کانون، حضورپرشور اعضا واشتیاق آنان به امانت گرفتن کتاب است.اعضا با توجه به علاقه مندی خود در زمینه دینی و مذهبی ، علمی، ادبیات، شعر و داستان ،هنر و ... میتوانند از کتابها استفاده کنند .

غفاری بیان کرد؛ در کتاب‌خانه‌های کانون علاوه بر امانت کتاب بیش از ۶٠ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی همانند نقد کتاب، داستان‌نویسی، شعرخوانی، قصه‌گویی، فیلم‌سازی، نقاشی، خوش‌نویسی، آشنایی با شخصیت‌های علمی، هنری، تاریخی ایران و جهان، آشنایی با سرزمین‌ها، قوم‌ها، ملت‌ها و نژادها، مسابقه‌، در کنار برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون، بازدیدهای گروهی و... انجام می‌شود.

هم‌چنین با تغییر کاربری برخی مراکز کانون، امکان حضور بچه‌های نابینا، کم‌بینا، ناشنوا، کم‌شنوا و دارای نیازهای ویژه در کنار دیگر اعضا کانون فراهم شده است این مراکز با عنوان مرکز «فراگیر» فعالیت‌می‌کنند و مرکز یک و ده در کانون قم این ویژگی را دارد.

 در مجموعه کانون از کودکان ۴ ساله تا نوجوانان ۱۸ ساله پذیرش می‌شوند و تمامی فعالیت ها فرهنگی ،هنری،علمی و ادبی کتاب محور است و بدین وسیله به کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان نیز آنها پرداخته می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =