کد خبر: 315917
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
چهار نمایش کانون از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان جایزه گرفت

نمایش خردسال «دینگ دینگ دنگ» و نمایش‌های کودک «آرزوهای یک موش‌کور»، «آی تک» و «آش آشتی‌کنان» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های مختلف بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزیده شدند.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگر زن بخش خردسال به فاطمه خدابنده‌لو به عنوان برگزیده برای بازی در نمایش «دینگ دینگ دنگ» اهدا شد.

هم‌چنین لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش طراحی صحنه این بخش نیز به حامد زحمتکش برای طراحی صحنه نمایش «دینگ دینگ دنگ» تقدیم شد.

در بخش  کودک تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این بخش به فاطمه برمال برای طراحی صحنه نمایش «آی تک» اهداء شد.

در عین حال لوح تقدیر و جایزه نقدی عروسک‌گردانی نیز به صورت مشترک به «یلدا یوسفیان» برای عروسک‌گردانی نمایش «آی تک» و مینا مقامی‌زاده نمایش «ریز جان» تعلق گرفت.

بر اساس این خبر تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش کودک به «خالق استواری» برای بازی در نمایش «آرزوهای یک موش کور» تقدیم و لوح تقدیر و جایزه نقدی طراحی نور و صحنه نیز به «رضا خضرایی» و «سینا ییلاق‌بیگی» برای همین نمایش اهدا شد.

هم‌چنین لوح تقدیر و جایزه نقدی بهترین بازیگر مرد به صورت مشترک به بهمن داداشی برای بازی در نمایش «کاشف گیج»، سعید حاجی حیدری برای بازی در نمایش «دزد لالایی‌ها»، سعید ابک برای بازی در نمایش «آرزوهای یک موش کور» و لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش نمایش‌نامه نیز به «سعید ابک» برای نمایش‌نامه «آرزوهای یک موش کور» اهداء شد.

در بخش کارگردانی نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش به «وحید نفر» برای کارگردانی نمایش «آرزوهای یک موش کور» اهدا شد.

در همین حال در بخش کودک بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نمایش «آش آشتی‌کنان» از تولیدات کانون در استان خراسان رضوی موفق به دریافت جایزه بخش‌های کارگردانی، موسیقی، طراحی صحنه، نمایش برگزیده و بهترین بازیگر زن و مرد شد.

بر همین اساس در بخش نمایش برگزیده و کارگردانی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «محمد جهان‌پا»، و در بخش موسیقی و طراحی صحنه همین جایزه‌ها به صورت جداگانه به «امید سنجرموسوی»  و «مهدی شریفی» به عنوان برگزیده اهدا شد.

هم‌چنین در بخش بهترین بازیگر زن لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش مشترکا به غزاله نجیمی برای بازی در نمایش «آورده‌اند که...» و «مهناز آسوده» برای بازی در نمایش «آش آشتی‌کنان» و در بخش بازیگر مرد این جایزه به‌صورت مشترک به سیدمهرداد کاووسی برای بازی در نمایش «سومین روز تابستان» و «فرشاد قاسمی» برای بازی در نمایش «آش آشتی‌کنان» اهدا شد.

آیین پایانی بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، روز ۶ تیر ۱۴۰۱ با حضور مسوولان در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =