دیدار مدیرکل کانون سمنان با فرمانداران گرمسار و آرادان

مدیرکل کانون استان سمنان طی سفر یک‌روزه‌ی خود به غرب استان با فرمانداران شهرستان‌های گرمسار و آرادان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، چهارشنبه هشتم تیر ۱۴۰۱ در سفر یک‌روزه‌ی خود به غرب استان ضمن بازدید از مراکز فرهنگی‌هنری با فرمانداران شهرستان‌های آرادان و گرمسار، دیدار و گفت‌وگو کرد.

خدابخشی در این دیدارها ضمن تبریک انتصاب و انتخاب مهدی صفرخانلو به‌عنوان فرماندار گرمسار و رضا خانی به‌عنوان فرماندار آرادان به معرفی کانون پرورش فکری و تشریح فعالیت‌های آن در سطح کشور و استان و هم‌چنین وضعیت مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی این دو شهرستان پرداخت و گفت: امکانات و تجهیزات مربیان در بخش سخت‌افزاری و فیزیکی ناکافی است و از آنجا که گرمسار و آرادان از شهرستان‌های اصلی و با قدمت بالا در عرصه‌ی  فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تربیتی است، انتظار می‌رود در بخش تملک سرمایه‌ای و تعمیر و تجهیز آن، مساعدت‌های مناسبی در زمینه‌ی به‌روزرسانی امکانات و تجهیزات از سوی فرمانداری صورت گیرد تا بتوانیم فعالیت‌های خود را تعمیق بخشیم.

فرماندار گرمسار ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از این نشست فرهنگی با اشاره به سابقه‌ی آشنایی خود از کانون پرورش فکری و اهمیت و تأثیر فعالیت‌های آن، کمک در عرصه‌های مربوطه را سرمایه‌گذاری دانست و تأکید کرد: فعالیت‌های تخصصی و تربیتی کانون برای کودکان و نوجوانان بسیار با اهمیت و قابل توجه است.

صفرخانلو در ادامه‌ی سخنانش، توجه به فعالیت‌های مربیان کانون پرورش فکری را از وظایف خود دانست و اظهار داشت: در این راستا آمادگی داریم تا با کمک در حوزه‌ی تملک سرمایه‌ای، فعالیت‌های شما باطراوت بیش‌تر در شهرستان گسترش یابد.

فرماندار آرادان نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار به بیان دیدگاه خود در حوزه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی پرداخت و آمادگی خود را برای کمک به کانون پرورش فکری با هدف گسترش فعالیت‌ها اعلام کرد.

گفتنی است، مدیرکل کانون استان سمنان در ادامه‌ی سفر خود با یاسر عربی شهردار گرمسار، دیدار و از همراهی و همکاری شهرداری با کانون پرورش فکری، قدردانی و بر گسترش هم‌کاری و هم‌افزایی بیش از پیش تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =