نقد و بررسی کتاب «خوان اول عاشقی»

نشستی با عنوان گفت و شنود درباره کتاب «خوان اول عاشقی» به نویسندگی زهره پریرخ در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری با عنوان گفت و شنود درباره کتاب «خوان اول عاشقی» روز سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور زهره پریرخ نویسنده کتاب و حمیدرضا شاه‌آبادی نویسنده و پژوهشگر به‌عنوان منتقد برگزار خواهد شد.

 نشست گفت و شنود در باره کتاب «خوان اول عاشقی»، کمرنگ بودن موضوع عشق در ادبیات نوجوان را مورد توجه قرار داده است.

این نشست در ادامه سلسله نشست‌های توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی که پیش از شیوع بیماری کرونا ۸۳ جلسه آن با حضور صاحب‌نظران عرصه هنر و ادبیات کودک و نوجوان برپا شد، با رویکرد جدید در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود.

«خوان اول عاشقی» داستان بلند عاشقانه‌ای است که عروسک‌های خیمه شب‌بازی آن را روایت می‌کنند. داستان با لحنی طنازانه روایت می‌شود و مخاطب را علاوه بر همراه کردن با داستان با عروسک‌های خیمه شب‌بازی نیز آشنا می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست به‌صورت حضوری می‌توانند به نشانی خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع شهید ملک شامران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه مرجع کانون مراجعه کنند.

همچنین این نشست به‌صورت آنلاین در این نشانی https://live.kpf.ir/ch/lib از طریق گزینه مهمان قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =