سفر تماشاخانه سیار کانون به قم

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ویژه‌ برنامه «عید تا عید » از ۲۵ تا ۲۷ تیر ۱۴۰۱  در مناطق مختلف استان قم برنامه‌های خود را اجرا خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، تماشاخانه سیار کانون همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع  میهمان کودکان و نوجوانان مناطق مختلف استان قم می‌شود.
بر همین اساس گروه نمایشی «بچه‌ مسلمان » به کارگردانی « محمدصادق مقدسیان »، از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ با به موضوع‌هایی چون مهربانی، دوستی، امید و شادی میهمان کودکان و نوجوانان شهرقم شده و  اوقات شاد و مفرحی را برای شهروندان این شهرها ایجاد خواهد کرد.

بر همین اساس اولین اجرا روزشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ساعت ۱۸ در پردیسان ، خیابان سبلان، سبلان۱۹مجتمع کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان خواهد بود .
اجرا دوم در روز شنبه ۲۵تیر ساعت ۲۱ درشهر قائمف منطقه اسماعیل آباد، اجرا سوم روز یکشنبه ۲۶ تیر ساعت صبح۱۰ شهر جعفریه، روستای باقر آباد، اجرا چهارم روز یکشنبه ۲۶ تیر ساعت ۲۱ بوستان غدیر و اجرا اخر ساعت ۱۸ در مسیر مسجد مقدس جمکران پذیرای حضور علاقه‌مندان خواهند بود .
فعالیت تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری با اجرای برنامه‌های متنوع در قالب قصه‌گویی، معرفی کتاب، اجرای نمایش، پخش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن، مسابقه و سرگرمی برای اجرا بر روی پنج دستگاه تماشاخانه سیار و با همکاری و همراهی نهادهای مختلف در استان‌های کشور که دغدغه‌های مشترکی در حوزه تعلیم و تربیت دارند، درحال اجرا می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =