مشارکت مربیان کانون میامی و دامغان در ویژه‌برنامه‌ی غدیر

ویژه‌برنامه‌ی غدیریه با مشارکت مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی و دامغان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ویژه‌برنامه‌ی غدیریه هم‌زمان با دهه‌ی امامت و ولایت با مشارکت مربیان فرهنگی و هنری مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی میامی و شماره یک کانون پرورش فکری دامغان، برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی از برگزاری جشن غدیر با مشارکت شهرداری و شورای شهر، شامگاه پنج‌شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ در محل تفرجگاه سه‌چنار، خبر داد و گفت: مربیان و اعضای کانون میامی در این جشن به اجرای برنامه ازجمله قرائت قرآن، همخوانی سرود ملی، مسابقه، شعرخوانی و... پرداختند.

مریم صرفی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون دامغان نیز اظهار داشت: در یازدهمین هفته از آغاز طرح ملی پیاده‌روی ایرانیان با عنوان «یادواره‌ی غدیر»، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان سمنان به میزبانی شهرستان دامغان، ساعت ۷ صبح جمعه ۲۴ تیر سال جاری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهرداری، شورای شهر و اداره ورزش و جوانان این شهرستان و مشارکت بیش از ۳۰۰۰ نفری مردم به‌صورت خانوادگی و انفرادی و پیمایش مسیر سه‌کیلومتری از بلوار شهید قاسم سلیمانی به سمت میدان ورزش و ابتدای جاده سلامت این شهرستان، برگزار و مربیان فرهنگی و هنری کانون دامغان در مسیر این همایش به برپایی ایستگاه فرهنگی در قالب قصه‌گویی، شعرخوانی، کاردستی و نقاشی روی صورت و... برای مخاطبان کودک و نوجوان پرداختند.

وی، هدف از برگزاری این همایش را ایجاد شور و نشاط در خانواده، توسعه‌ی فعالیت بدنی، کاهش کم‌تحرکی و گرایش به فعالیت‌های گروهی و ترویج فرهنگ ورزش‌های همگانی در بین مردم، عنوان و اظهار کرد: اجرای سرود، نرمش صبحگاهی، سخنرانی، اجرای ورزش‌های رزمی، نمایش ژیمناستیک، چوب‌بازی گروه حسن‌آباد همراه با موسیقی زنده، اجرای نمایش‌های رزمی توسط رکوردداران کشوری، اجرای ورزش باستانی، اجرای استندآپ کمدی، شعرخوانی هیرسا شکری‌زاده عضو کودک کانون دامغان، دکلمه‌خوانی در وصف حضرت امام‌علی(ع) از سوی گروه بومی و محلی و سرودخوانی غدیر از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =