دو برگزیده سهم کانون کرمان از مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند»

ملیکا فاضلی و مریم بیگ‌علی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در بخش شعر دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند «برگزیده شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، ملیکا فاضلی عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری کانون انار و مریم بیگ‌علی عضو ارشد مرکز فرهنگی‌هنری کانون راور با مربی‌گری فرزانه محمدحسینی و تابنده نخعی به عنوان برگزیده بخش شعر دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» شناخته شدند.

دومین مهرواره کشوری طنز «یک وعده لبخند» به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل و در بخش‌های شعر، داستان کوتاه و عکاسی برگزار و روز یک‌شنبه ۲۶ تیرماه به کار خود پایان داد.

به گفته‌ی هیات داوران بخش «شعر» متشکل از مریم اسلامی، افسون امینی و محمدرضا رستم‌پور، ۱۵۶ اثر به دبیرخانه این مهرواره رسید که پس از داوری نهایی، در گروه سنی نونگاه(۱۲+)۴ اثر، در گروه سنی نوجوان(۱۵+) ۶ اثر و در گروه سنی بزرگ‌سال(۲۲-۱۸) ۵ اثر در میان برگزیدگان قرار گرفتند.

بر همین اساس، فراخوان این مهرواره باهدف ترویج و توسعه روحیه شادی و نشاط، آشنایی کودکان و نوجوانان با گونه‌های مختلف طنز، پرورش تفکر انتقادی و تشویق مخاطبان به‌دقت در اتفاقات محیط پیرامون در سه بخش «شعر، داستان کوتاه و عکاسی» ویژه‌ی گروه‌های سنی نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+) و بزرگ‌سال (۲۲-۱۸) در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ منتشرشده بود.

برگزیدگان بخش‌های مختلف شعر، داستان و عکاسی دومین مهرواره کشوری «یک وعده لبخند» طبق پیوست اسامی به قرار ذیل است:

اسامی برگزیدگان بخش شعر دومین مهرواره «یک وعده لبخند»

اسامی برگزیدگان بخش داستان دومین مهرواره «یک وعده لبخند»

اسامی برگزیدگان بخش عکاسی دومین مهرواره «یک وعده لبخند»

 گفتنی است، نخستین دوره مهرواره طنز «یک وعده لبخند» در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ با مشارکت ۲۵ استان برگزار و در مجموع ۵۳۰ اثر در بخش‌های شعر، داستان و اینفوگرافی به دبیرخانه مهرواره ارسال‌شده بود که از برگزیدگان با لوح سپاس و هدایای ویژه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =