سیزدهمین کتابخانه اهدایی کانون به همراه "پیک امید" کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به روستای قطار قویی رسید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز چهارشنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز ولادت امام موسی کاظم علیه السلام "پیک امید" کانون پرورش فکری در روستای قطار قویی برگزار شد.

این برنامه با اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله: پخش پویانمایی، بازی محلی، سفالگری، قصه گویی، شعر خوانی در مسجد امیرالمومنین (ع) روستای قطار قویی با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان و اهالی روستا و دو تن از مسئولین بخش گل تپه برگزار شد.


گفتنی است، معصومه ابراهیمی هژیر معاون فرهنگی کانون پرورش فکری  همدان و حسنی رییس آموزش و پرورش گل تپه و یک تن از اعضای شورای روستا از مهمانان این برنامه بودند .
شایان ذکر است؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اهدای ۳۰۰جلد کتاب به کودکان و نوجوانان روستای قطارقویی سیزدهمین کتابخانه ی اهدایی را با نام و یاد شهید علی رضایی دهقان که از شهدای این روستاست افتتاح و از خانواده معزز خلبان شهید رضایی دهقان تجلیل به عمل آورد.


حضور عروسک های سردیس  نمایشی در بین کودکان و نوجوانان نیز لحظات شاد و خاطره انگیزی را در خاطر کودکان و نوجوانان به جا گذاشت  
همچنین در پایان این مراسم، از آثار سفالی ساخته شده در این برنامه  ۶ اثر کودک و نوجوان و ۳ اثر از آثار مادران شرکت کننده در کارگاه سفال تقدیر به عمل آمد و هدیه ای به رسم یاد بود به منتخبین اهدا گردید.
از نکات جالب توجه برنامه پیک امید در روستای قطار قویی مشارکت مادران در کنار فرزندان خود در روند اجرای مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =