تقدیر از فاطمه هاشمی مربی فعال انجمن نجوم کانون پرورش فکری خراسان شمالی

در اختتامیه جشنواره انجمن نجوم ایران که سه شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد از فعالین این حوزه در سراسر کشور تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی فاطمه هاشمی مربی نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به هفته جهانی نجوم در اردیبهشت ماه گفت :مراسم اختتامیه هفته جهانی نجوم روز سه شنبه ۲۸ تیرماه  ۱۴۰۱ در محل  سالن همایش های باشگاه دانشجویان تهران برگزار شد.

فاطمه هاشمی گفت :فعالین و مربیان در حوزه نجوم سراسر کشور در هفته ی جهانی نجوم  در قالب طرحی فعالیت های خود را به این انجمن ارسال کردند .

او افزود : در اختتامیه  جشنواره نجوم ایران به معرفی و تقدیر از برگزیدگان  و برگزار کنندگان  دوره های نجوم  در سراسر کشور پرداخته شد .

مربی نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به فعالیت های مختلف انجام گرفته در هفته  جهانی نجوم در استان بیان کرد :  انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با برگزاری کارگاه  های جذاب نجوم  ، کتابخوانی ، رصد در شب،دوره های تخصصی نجوم برای نوجوانان و علاقه مندان و دعوت از کارشناسان مطرح در این حوزه توانسته است کودکان و نوجوانان علاقه مند به این حوزه را جذب کند.

او در پایان گفت : انجمن نجوم کانون پرورش فکری با همکاری انجمن هفت آسمان بجنورد  فعالیت هایی  شامل دوره های مقدماتی و پیشرفته نجوم ، برگزاری رصد های شبانه ،نشست های کتابخوانی، شرکت در کمپین جستجوی سیارکی ، مقاله نویسی و...برگزار می کند .

گفتنی است ؛ در  اختتاحیه  این جشنواره از فاطمه هاشمی مربی فعال نجوم کانون پرورش فکری خراسان شمالی  تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =