یک روز خوب دیگر در کانون رشت / اعضای مراکز سیار و بخش مکاتبه‌ای، میهمان مربیان شدند

اعضای کودک و نوجوان مراکز سیار شهری، روستایی و بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی، یک روز شاد را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر رشت سپری‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، برنامه‌های کانون پرورش فکری با هدف تحقق عدالت فرهنگی و آموزشی، تا دورترین روستاها و مناطق حاشیه‌ شهرها برای مخاطبان به‌مرحله اجراگذاشته‌می‌شود و مربیان این مجموعه فرهنگی در قالب فعالیت‌های حضوری و مکاتبه‌ای، در مسیر کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان گام‌برمی‌دارند.

در این میان، دعوت از کودکان و نوجوانان عضوکتاب‌خانه‌های پستی، مراکز سیار شهری و روستایی و بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی این نهاد در آیین‌ها و ویژه‌برنامه‌های مختلف کانون و فراهم‌سازی زمینه بازدید آنان از مراکز فرهنگی هنری ثابت این مجموعه، حرکتی موثر و مستمر به‌شمارمی‌رود که طی سال‌های اخیر از سوی مسئولان و مربیان دنبال‌شده است.

برهمین اساس نیز سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت میزبان این طیف از مخاطبان  و خانواده های آنان بود و با یک سبد فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی از آینده‌سازان ایران اسلامی استقبال‌کرد.

 طی این ویژه‌برنامه که روز پنج‌شنبه، ۶ مرداد ۱۴۰۱ برگزارشد، بیش از ۵۰ عضو کودک و نوجوان کتاب‌خانه‌های پستی، مراکز سیار شهری و بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی کانون  و  اولیای آنها حضورداشتند.

شراره مسچیان جورشری، مربی‌مسئول مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت نیز در این ویژه‌برنامه، از فعالیت‌های کانون برای حاضران صحبت‌کرد و طاهره نژادغلامی، مربی مرکز آفرینش‌های ادبی هم  از ارتباط سازنده و دو سویه مربیان این مرکز با اعضای مکاتبه‌ای سخن‌گفت.

شراره مسچیان جورشری، مربی‌مسئول مرکز مجتمع کانون رشت
طاهره نژادغلامی، مربی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون گیلان

محمود شعبانی، مربی مرکز  سیار روستایی بخش رستم‌آباد شهرستان رودبار که اجرای برنامه را برعهده‌داشت، افزون بر دعوت کودکان و نوجوانان برای عضویت در کانون،  به اجرای مسابقه با محوریت مسائل دینی و اسلامی پرداخت.

محمود شعبانی، مربی مرکز  سیار روستایی بخش رستم‌آباد
اجرای مسابقه 

نمایش پویانمایی‌های «رباتیک و کشاورز» و «بارون‌می‌یاد جَرجر»، از تولیدات کانون، پخش نماهنگ و هنرنمایی احمدرضا جعفری، مربی فرهنگی مرکز شماره ۱ کانون رشت در نقش«کوچولو»، از دیگر برنامه‌های این روز در سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت بود و با اهدای کتاب به تمامی حاضران خاطره شد.

نمایش پویانمایی 

هنرنمایی احمد رضا جعفری، مربی کانون رشت در نقش «کوچولو»

اهدای کتاب از سوی اکرم السادات حسینی، کارشناس مسئول فرهنگی کانون گیلان 

گفتنی‌است در این ویژه‌برنامه حمیراخدابنده، کارشناس مسئول مرکز آفرینش‌های ادبی و خدیجه‌زحمتکش و مریم ابراهیمی‌فر، به‌ترتیب کارشناسان هنری و فرهنگی نیز حضورداشتند.‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =