نمایشگاه آثار اعضا و مربیان کانون در مصلای سمنان

نمایشگاهی از آثار اعضا و مربیان کانون پرورش فکری سمنان در آستانه‌ی محرم، به‌مناسبت سال‌روز اقامه‌ی اولین نماز جمعه‌ رسمی ایران، در محل مصلای این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نمایشگاهی از آثار اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با موضوع «کاشیکاری و نقش‌نگاره‌های مسجد امام(ره)» به‌مناسبت سال‌روز اقامه‌ی اولین نماز جمعه‌ رسمی ایران، هفتم مرداد ۱۴۰۱ در محل مصلای این شهرستان، برگزار و با استقبال سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، جمعی از مسئولان شهرستانی و نمازگزاران روبه‌رو شد.

استاندار سمنان طی بازدید از غرفه‌های مستقر در محل مصلای نماز جمعه از برگزاری نمایشگاه آثار اعضای کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری، ابراز خرسندی و از کارشناسان و مربیان این‌مجموعه قدردانی کرد.

گفتنی است، هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی کانون پرورش فکری، فعالیت‌های تخصصی و هم‌چنین معرفی توانمندی‌های اعضا و مربیان آن به عموم مردم، جذب عضو و کشف و شناسایی استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان، بود و در بخشی از این نمایشگاه به‌همت کارشناسان هنری و فرهنگی کانون سمنان، کارگاه نقاشی قرینه‌سازی نیز ویژه نمازگزاران کودک و نوجوان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =