تجلیل از اعضای برگزیده مسابقه‌های بین‌المللی و ملی در جهرم

فرماندار جدید شهرستان جهرم با حضور در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر با فعالیت‌های کانون آشنا و از اعضای برگزیده تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، محمدحسن شعبانی، فرماندار ویژه شهرستان جهرم با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن گفتگو با اعضای برگزیده مسابقه‌ها گفت: کانون پرورش فکری مرکز بلوغ افکار کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی است؛ استفاده از ظرفیت‌های کانون و تعامل و همکاری بین مجموعه‌های فرهنگی باعث رشد و شکوفایی فرهنگ می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیت‌های هنری، ادبی و فرهنگی دارد، عنوان کرد: نهادها و اداره‌ها باید برای رسیدن کانون  به اهدافش تلاش‌های لازم را انجام دهند. شعبانی یادآورشد: اینترنت و فضای مجازی، دارای آسیب‌ها و مخاطرات فراوان به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان بوده و لازم است به منظور حمایت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی چاره‌ی اساسی اندیشیده شود که در این راه مربیان کانون  با تولید محتوای مناسب می‌توانند در تربیت کودکان و نوجوانان نقش مؤثری داشته، نسل جدید را با محتواهای به روز و مناسب آشنا کنند.

در پایان این بازدید و نشست فرماندار با اعضا و مربیان کانون جهرم،  از الهه ستوده و آیلین علیزاده، برگزیده مسابقه بین‌المللی نقاشی «جی کیو آن ژاپن»،کیانا قنبرنژاد، برگزیده مسابقه بین‌المللی نقاشی «کاناگاوا ژاپن»، سارینا صالحی‌نیا و محمدامین جایمند، برگزیده ملی دوسالانه هنرهای تجسمی، آیسا پارپایی برگزیده‌ی ملی شاهنامه‌خوانی و فاطمه نامورنژاد، برگزیده مسابقه‌ی ملی عکاسی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =