گام اول به سوی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در کانون استان قزوین

در پی انتشار فراخوان و ارسال شیوه نامه بیست و چهارمین جشنواره قصه‌گویی نخستین نشست برنامه‌ریزی مرحله استانی برای این رویداد بین المللی در کانون قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، نخستین نشست استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در دفتر مدیرکل کانون استان قزوین برگزار شد.

در آغاز این نشست که همه دست اندرکاران برگزاری جشنواره پیشین در آن حضور داشتند، مروری بر روند جشنواره گذشته و ارزیابی آن انجام گرفت.

در ادامه سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین که ریاست مرحله استانی جشنواره را برعهده دارد، به برگزاری شایسته و درخور این جشنواره در استان فرهنگ پرور و هنرخیز قزوین تاکید کرد.

وی هم‌چنین توجه ویژه به توانمندی مربیان و استعدادهای ناب اعضا در زمینه قصه‌گویی را از همه دست اندرکاران این جشنواره خواستار شد.

در ادامه فرآیند برگزاری مرحله استانی بیست ‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون مورد رایزنی قرار گرفت.

گفتنی‌ست در این نشست چگونگی اطلاع‌رسانی، دریافت آثار و اجرای مرحله استانی جشنواره بیست‌وچهارم تصویب و دبیر و اعضای دبیرخانه این جشنواره انتخاب شدند.

مرحله سراسری بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۴۰۱ نیز همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =