کد خبر: 317213
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
بازدید 388
نمایش«مشک‌های خالی»  در قم اجرا شد

به مناسبت دهه دوم ماه محرم، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با همکاری کانون استان قم نمایش عروسکی«مشک‌های خالی» را به روی صحنه تماشاخانه سیار برای بچه های قم اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم،تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه دوم ماه محرم، روز۲۳مرداد کار خود را با اجرای نمایش عروسکی«مشک‌های خالی» به کارگردانی زهرا مریدی و با نویسندگی سجاد بهره‌مند در استان قم آغاز کرد

نمایش عروسکی«مشک‌های خالی» روایتی از بچه‌های کربلاست درباره کوچک‌ترین آنها علی‌اصغر تا رقیه و علی‌اکبر. روایت تشنگی آنهاست و ظلمی که بر آن‌ها روا شد در حالی‌که کودک بودند و حکایت مشک‌هایی که نتوانستند آنها را سیراب کنند.

اولین اجرای این برنامه عصر یکشنبه ۲۳ مرداد در منطقه محروم اسماعیل‌آباد شهرقائم بود و پس از آن کاروان تماشا خانه سیار به شیخ آباد رفت و تا پاسی از شب برنامه متنوع برای کودکان و نوجوانان پرداخت.

صبح یکشنبه ۲۴ مرداد تماشاخانه به پردیسان سفر کرد و درمراسم یادبود شهید علی اصغر اقایی با همراهی کودکان ناحیه به اجرای برنامه پرداخت.

اجرای برنامه در جنت آباد و قنوات ،کهک و خورآباد در شب‌های دوشنبه و سه شنبه از دیگر برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در شهر مقدس قم می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =