برگزاری نشست‌های تخصصی قصه‌گویی در مرکز هشتگرد

مربیان مرکز هشتگرد با هدف جلب مشارکت کمی و کیفی اعضای مرکز در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، برنامه‌های متنوعی را اجرا و نشست‌های تخصصی گوناگونی را برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، مریم فلاح نژاد، مسوول مرکز ضمن اعلام این خبر افزود ویژه برنامه  «دورهمی قصه‌گویی» یکی از این برنامه‌ها بود که اعضای قصه‌گو قصه‌های انتخابی خود برای جشنواره را تعریف کرده و اعضا و مربیان نکات مربوط به قصه‌ها را بیان می‌کردند.

وی افزود «تشست نقد وبررسی قصه های دختران نوجوان» مرکز هشتگرد نیز از دیگر نشست‌هایی بود که در این مرکز  برگزار شد.در این برنامه نیز  قصه گویی اعضای شرکت کننده مورد نقد و بررسی قرار گرفت  و پیشنهادات لازم در خصوص قصه گویی‌ها توسط مربیان و اعضا ارایه شد.

مسوول مرکز هشتگرد همچنین گفت با توجه به این که اعضای کودک مرکز امکان شرکت در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای و پادکست را دارند، ویژه برنامه «قصه صدای زندگی است» برای کودکان مرکز هشتگرد اجرا شد و در این برنامه اعضای کودک قصه های ۹۰ ثانیه ای خود را اجرا کرده و درپایان تصویر سازی از قصه‌های بیان شده  انجام دادند.

گفتنی است این ویژه برنامه‌ها تا پایان ۳۱ مرداد ماه، پایان مهلت ثبت نام جشنواره قصه‌گویی در این مرکز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است علاقه‌مندان تمامی گروه‌های سنی  برای شرکت در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون  تا ۳۱ مرداد ماه فرصت دارند به وبگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی    kanoonfest.ir  مراجعه و پس از مطالعه فراخوان و شیوه نامه و ضوابط هر بخش، ثبت نام کرده و در مرحله استانی شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =