سرود «سلام فرمانده»  کانون استان کرمانشاه در شهر پاوه طنین‌انداز شد

گروه سرود «سلام‌ فرمانده» به زبان کُردی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در مراسم سالگرد حماسه تاریخی شکست حصر پاوه در این شهرستان در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ به اجرای برنامه پرداخت که با استقبال حاضران در مراسم روبه‌رو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هم‌زمان با سالگرد حماسه شکست حصر شهرستان پاوه و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام برای آزادسازی این شهر از دست دشمنان، ویژه‌برنامه‌هایی به همین مناسبت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

محمد خیاط‌زنجانی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: حماسه‌سازی تاریخی رزمندگان غیور ایران اسلامی در شکست حصر شهر پاوه، یادگار زرینی از سال‌های دفاع مقدس است.

خیاط‌زنجانی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به همین مناسبت، از برنامه ساخت و اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی به دست اعضای مراکز کانون در سراسر استان کرمانشاه خبر داد.

سرپرست کانون استان همچنین، به حضور گروه سرود اعضای مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کرمانشاه در ویژه‌برنامه سالروز تاریخی حماسه شکست حصر پاوه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اجرای گروه سرود «سلام فرمانده» کانون به زبان کُردی روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در شهر پاوه و در میان مردم و مسئولان این شهر، با استقبال خوبی از سوی شرکت‌کنندگان روبه‌رو شد.

بر همین اساس، مسعود دوستی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان پاوه نیز از گروه سرود «سلام فرمانده» کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به جهت اجرای پرشور و حماسی آن، با اجرای هدایایی تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =