چهل‌و نهمین جلسه مجازی انجمن عکاسان نوجوان استان همدان برگزار شد

انجمن عکاسان نوجوان استان همدان چهل و نهمین نشست خود را به مناسبت روز جهانی عکاسی برگزار کرد.

 به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان چهل‌ونهمین انجمن عکاسان نوجوان کانون استان همدان صبح روز پنج شنبه ۲۷ مردادماه در دو بخش تشکیل شد.

 ‏در بخش ابتدایی جلسه لیلاسادات خوانساری کارشناس هنری و نماینده انجمن عکاسی همدان ضمن تبریک روز جهانی عکاسی و تبریک به مربیان و اعضای انجمن؛ گزارشی از شروع کارگاه عکاسی و انجمن عکاسی در استان همدان را ارائه کرد.

 ‏خوانساری با اعلام زمان شروع به کار کارگاه‌های عکاسی استان همدان در سال ۱۳۹۸ به اولین جلسه مجازی این کارگاه در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ با موضوع خلاقیت در عکاسی و با حضور اسماء اصغری مدرس کشوری اشاره کرد و گفت در سال ۱۳۹۹ با برگزاری ۱۸ جلسه و در سال ۱۴۰۰ با ۲۱ جلسه این انجمن به فعالیت خود ادامه داد.

 ‏وی به برگزاری ۹ جلسه در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت در این جلسات موضوعاتی هم‌چون خلاقیت، خوب دیدن، ریتم، پرتره، ادبیات در عکاسی، فتورمان، ترکیب بندی، ژانرهای عکاسی، رنگ، عکاسی با موبایل، کپی رایت، طبیعت بی‌جان، سیلوئت، عناصر بصری، عکاسی مفهومی، جایگاه نور و تجزیه مورد بحث قرار گرفته‌ است.

در بخش دوم جلسه سیما کرمانی و فاطمه نسا هاشمی دو عضو کارگاه عکاسی مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان تاریخچه‌ای از عکاسی را با ارسال صوت و تصویر برای حاضران ارائه کردند.

در ادامه محیا یوسفیان ۹ ساله عضو مرکز شماره ۳ همدان پیرامون هنر عکاسی مطالب بسیار زیبایی را ارائه داد. مائده بابایی عضو کارگاه عکاسی شهر شیرین سو نیز مطالب جامعی در مورد عکاسی بیان کرد . 

در پایان شهرزاد بیاتی مربی کارگاه‌های نقاشی و عکاسی استان به مناسبت فرا رسیدن روز عکاسی به ایراد مطالبی پیرامون عکاسی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =