آشنایی اعضای کانون میامی و شاهرود با راهکارهای مصرف برق

اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی و شماره دو شاهرود با راهکارهای درست مصرف برق آشنا شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی و شماره دو شاهرود در راستای طرح یاوران برق، تابستان ۱۴۰۱ با شرکت در کارگاه‌های آموزشی با حضور کارشناسان اداره برق با راهکارهای مصرف درست انرژی آشنا شدند.

بر اساس این گزارش، ثمانه رحیمی مسئول کانون میامی اظهار داشت: کارگاه آموزشی ویژه ۳۵ عضو دختر کودک و نوجوان با دعوت از امیرحسین دیاری کارشناس اداره برق شهرستان، برگزار و درخصوص چگونگی مصرف برق در تابستان، ساعات اوج مصرف برق، شماره‌های ضروری و تماس با اداره برق، راهکارهای صرفه‌جویی انرژی، مضرات استفاده از وسایل برقی در ساعات اوج مصرف، مراحل تولید برق و...، گفت‌وگو و در ادامه، فیلم کوتاهی با موضوع مصرف برق نمایش داده شد.

رحیمی یادآور شد: در پایان کارگاه، پرسش‌هایی از سوی کارشناس برنامه، مطرح شد و اعضا به آن پاسخ دادند و از اعضای برتر با اهدای جوایزی تقدیر شد.

محسن نظارت مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود نیز از برگزاری کارگاه آموزشی راهکارهای درست مصرف برق با دعوت از امیر غنایی کارشناس اداره برق این شهرستان، خبر داد و گفت: در این کارگاه آموزشی که نزدیک یه ۱۰۰ عضو کودک و نوجوان حضور داشتند، درخصوص چرایی و چگونگی استفاده از وسایل برقی در ساعات اوج مصرف و هم‌چنین توصیه‌های ایمنی و رعایت آن، مطالبی بیان شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =