مربی‌مسول مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ جهرم معرفی شد

با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری جهرم، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ جهرم معرفی و حکم انتصاب خود را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، در جلسه‌ای که با حضور معاون سیاسی امنیتی و مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری جهرم، معاون فرهنگی کانون فارس، مسوول حراست، کارشناس هنری و مربیان دو مرکز فرهنگی هنری جهرم برگزار شد از تلاش‌های اعظم رنجبرجهرمی تقدیر و مریم رحمانیان به عنوان مربی‌مسوول مرکز شماره ۲ جهرم معرفی شد.

بر اساس این گزارش، نسرین زارعی،  معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ضمن تقدیر از فعالیت‌های خوب و شاخص فرهنگی کانون پرورش فکری در شهرستان، اقدامات و فعالیت‌های این نهاد فرهنگی را در افزایش آگاهی کودکان و نوجوانان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر دانست.

زارعی گفت: انتشار اخبار موفقیت اعضا کانون موجب خوشحالی و افتخار برای مجموعه شهرستان است و این موضوع می‌تواند الگو و مشوق خوبی برای خانواده‌ها با هدف هدایت کودکان خود به سمت فعالیت‌های خوب کانون پرورش فکری باشد.

او ضمن اظهار رضایت از تعامل خوب کانون با سایر اداره‌ها، برای رفع مشکلات مراکز ثابت و سیار قول مساعد داد.

مژده دستوری، معاون فرهنگی کانون فارس نیز با اشاره به موفقیت مراکز جهرم در سطوح استانی، ملی و بین‌المللی این دو مرکز را از جمله مراکز موفق استان نام برد و تلاش مربیان و کارکنان را در جذب و پایدارسازی اعضا، برگزاری موفق فعالیت‌های حضوری و به ویژه فعالیت‌های مجازی در ایام همه‌گیری کرونا قابل تقدیر و الگو دانست.

پیش از این مسوولیت هر دو مرکز جهرم را اعظم رنجبرجهرمی بر عهده داشت که با انتصاب رحمانیان به عنوان مربی‌مسوول مرکز شماره ۲، رنجبرجهرمی به مسوولیت خود در مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ ادامه خواهد داد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =