آغازبه کار غرفه‌های کانون گیلان در نمایشگاه هفته دولت رشت

غرفه‌ معرفی دست‌آوردهای فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در نمایشگاه هفته دولت، دوم شهریور ۱۴۰۱ در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت آغازبه‌کارکرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، نمایشگاه هفته دولت استان گیلان با همراهی ۳۸ دستگاه‌ اجرایی و مجموعه‌های فرهنگی عصر روز چهارشنبه، ۲ شهریور ۱۴۰۱ با حضور اسدالله عباسی، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در پیاده‌راه فرهنگی(میدان شهدای ذهاب) شهر رشت آغازبه‌کارکرد.

این نمایشگاه تا پایان هفته دولت، صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل فعالیت خواهدداشت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان  در غرفه‌های ۲۵ و ۲۶ این نمایشگاه، ضمن معرفی دست‌آوردهای فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی مربیان و اعضای این مجموعه، با فعالیت‌های متنوع و خلاقانه، پذیرای کودکان، نوجوانان و خواهدبود.

برپایی کارگاه‌های نقاشی، خوش‌نویسی، آموزش کاردستی و برگزاری کارگاه ادبی و اجرای فعالیت‌های معرفی و روخوانی کتاب، آشناسازی هرچه بیش‌تر مخاظبان با رویدادهای و مناسبت‌ها وهم‌چنین، پاسخ‌گویی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مخاطبان با راه‌انداری «میز خدمت»، از جمله برنامه‌های این مجموعه در نمایشگاه هفته دولت رشت به‌شمارمی‌رود.

آغاز به‌کار غرفه‌های کانون پرورش فکری در نمایشگاه نیز با استقبال مسئولان و مخاطبان همراه‌بود و اسدالله عباسی، استاندار گیلان، حسین مصطفی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، پریسا خیرخواه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان و مدیر کل آموزش و پرورش گیلان ضمن بازدید از این غرفه‌ها و آگاهی افزون‌تر از روند اجرای برنامه‌ها، از کودکان و نوجوانان حاضر با اهدای کتاب تجلیل‌کردند.

 حضور استاندار ومسئولان استانی در غرفه کانون گیلان
اهدای جایزه به کودکان حاضر در غرفه کانون از سوی استاندارگیلان
بازدید مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از غرفه کانون
اهدای کتاب به کودکان توسط سرپرست کانون استان

گفتنی‌است، ویژه‌نامه‌های هفته دولت کانون در مراکز فرهنگی هنری این مجموعه در شهرستان‌ها نیز با شعار «دولت مردم» با حضور مخاطبان و مشارکت دستگاه‌های فعال در این عرصه در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =