ویژه‌برنامه‌ی پیک امید کانون میامی در روستای تلوبین

ویژه‌برنامه‌ی پیک امید به‌همت مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی در تلوبین دورترین روستای بخش کالپوش اجرا شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی چهارشنبه دوم شهریور ۱۴۰۱ هم‌زمان با نخستین‌روز از هفته‌ی دولت به‌منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی در قالب طرح امداد فرهنگی پیک امید به تلوبین دورترین روستای بخش کالپوش، سفر کردند.

بر اساس این گزارش، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی اظهار داشت: در این ویژه‌برنامه، فعالیت‌های شاد و متنوعی در قالب قصه‌گویی، شعرخوانی، سفال‌گری، نقاشی، نمایش عروسکی، بازی و...، اجرا و در پایان به تمامی کودکان و نوجوانان یک جلد کتاب امانت داده شد.

رحیمی یادآور شد: طرح پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای توسعه‌ی عدالت فرهنگی برگزار می‌شود و مربیان به‌صورت جهادی و خودجوش با حضور در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته و روستاهای استان به اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی ویژه مخاطبان کودک و نوجوان می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =