اجرای طرح «من مادر کتابخوان هستم» در کانون میامی

طرح «من مادر کتابخوان هستم» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی اجرا شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اجرای طرح کتابخوانی «من مادر کتابخوان هستم» ویژه مادران اعضا از اوایل تیر ۱۴۰۱، خبر داد و گفت: تاکنون جلسات توجیهی طرح، برای ۵۳ نفر از والدین برگزار شده و فرایند اجرایی آن تا آبان سال جاری هم‌زمان با هفته‌ی کتاب و کتابخوانی ادامه دارد.

وی هدف از این طرح را توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تقویت لذت خواندن، ارتقای سطح کمّی و کیفی فعالیت کتابخوانی، تمرین زندگی و افزایش مهارت‌های زندگی به‌واسطه‌ی مطالعه، افزایش امانت کتاب اعضا و...، عنوان و خاطرنشان کرد: شیوه‌ی اجرای آن بدین‌صورت است که اعضای نوباوه، نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان مرکز به‌همراه مادران خود، هفته‌ای دو بار در مرکز حضور یافته و کتاب‌های مورد نظرشان را به نام خودشان امانت می‌گیرند.

رحیمی در پایان افزود: اعضایی که علاوه بر امانت کتاب، بیش‌ترین حضور را به همراه مادران خود داشته باشند در هفته‌ی کتاب و کتابخوانی تجلیل می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =