دیدار مدیرکل کانون سمنان با همکار پیشکسوت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در پنجمین‌روز از هفته‌ی دولت با رمضانعلی کردی همکار پیشکسوت بازنشسته، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با توجه به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌همراه جمعی از کارکنان، پیش از ظهر یک‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ هم‌زمان با پنجمین‌روز از هفته‌ی دولت با رمضانعلی کردی همکار پیشکسوت بازنشسته در منزل ایشان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

خدابخشی در ابتدای این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان دولت، از فراهم‌شدن فرصتی مناسب برای ادای احترام به کارکنان بازنشسته که به‌حق سرمایه‌های ارزش‌مند دستگاه‌های اجرایی به‌شمار می‌روند ابراز خرسندی و بر تکریم و بهره‌مندی از تجربیات همکاران بازنشسته تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: خدای بزرگ و مهربان را شاکریم به‌خاطر وجود همکارانی که بسی مایه غرور و مباهاتند و در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به فرهنگ و هنر و تعلیم و تربیت گذراندند و برای تحقق اهداف والای کانون پرورش فکری، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با کوله‌باری از تجربه و خاطره، سنگر را به دیگران سپردند.

مدیرکل کانون سمنان در گفت‌وگو با کردی از همدلی، همراهی و همگامی بی‌چشم‌داشتش که بسیاری از سختی‌ها را سهل و آسان ساخت، قدردانی و تأکید کرد: بدون ‌شک تجربه‌ی بودن با شما طراوت روح‌مان را افزون و شمیم شور و شعور را در فضای این کانون دوستی آکنده می‌سازد.

خدابخشی در پایان این دیدار با تقدیم لوح سپاس و هدیه‌ای به پیشکسوت کانون سمنان، تصریح کرد: مسرور از خاطراتی شیرین که در کنار هم داشتیم و داریم، آرزو دارم دستی بالای تمامی دست‌ها مددکارتان باشد، دل‌تان مأمن مهر خدا، دست‌های‌تان درگاه دعا و چشم‌های‌تان گوهری پاک و پربها باشد و ضمن قدرشناسی از زحمات مؤثرتان، سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان از درگاه باری‌تعالی در تمامی مراحل حیات طیبه زندگی مسئلت دارم.

گفتنی است، کردی در این دیدار صمیمی، ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از حضور مدیرکل و جمعی از کارکنان کانون استان به بیان خاطراتی از دوران خدمت صادقانه‌ی خود در مراکز و اداره‌کل کانون سمنان طی سال‌های ۱۳۵۰ تا اواخر دهه‌ی هفتاد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =