برپایی میزخدمت کانون گیلان در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت

میز خدمت اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صبح امروز در غرفه‌های این مجموعه فرهنگی در نمایشگاه دست‌آوردهای هفته دولت در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت برپاشد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، غرفه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان که از آغاز برپایی نمایشگا هفته دولت پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌هاست، روز سه‌شنبه، ۸ شهریور ۱۴۰۱ شاهد برپایی میز خدمت و پاسخ‌گویی سرپرست این مجموعه فرهنگی به مخاطبان ‌بود.

سیدجلیل میرعظیمی طی این حرکت هدف‌مند که به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر و دسترسی آسان‌تر  علاقه‌مندان این مجموعه به مسئولان برنامه‌ریزی شد، به تبیین دست‌آوردها، تشریح برنامه‌ها و پاسخ‌گویی به پرسش‌های کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها پرداخت.

وی در این میان از گستره فعالیت‌ها و ارایه‌ی خدمات فرهنگی کانون در مراکز فرهنگی هنری ثابت، فراگیر، پستی، سیار شهری و روستایی برای حاضران صحبت‌کرد و ازخدمات‌رسانی این مجموعه در قالب برگزاری انجمن‌های تخصصی و کارگاه‌های عمومی و تخصصی مجازی این مجموعه سخن‌به‌میان‌آورد.

بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری نیز مورد توجه این مسئول فرهنگی قرارداشت و او با اشاره به سیاست‌های این نهاد در خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مخاطبان گفت: برهمین اساس نیز برای  تمامی کودکان و نوجوانان شهرها، روستاها و مناطق کم‌تر برخوردار برنامه‌ریزی می‌شود.

دعوت از بازدیدکنندگان برای عضویت در کانون و اهدای کتاب به کودکان و نوجوان حاضر در غرفه‌ها از سوی سرپرست کانون پرورش فکری استان، از دیگر برنامه‌ها به‌شمارمی‌رفت.

شایان‌ذکراست، نمایشگاه دست‌آوردهای دستگاه‌های اجرایی استان در چهل‌و یکمین سالگرد شهادت شهیدان محمدعلی رجایی و جواد باهنر از ۲ تا ۸ شهریور ۱۴۰۱ در پیاده‌راه فرهنگی شهر رشت(میدان شهدای ذهاب) برپاشد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در غرفه‌های ۲۵ و ۲۶  این نمایشگاه  ضمن معرفی توان‌مندی‌ها و اقدامات صورت‌گرفته، به اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای مخاطبان پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =