"روایت عشق و عطش" در کرمانشاه به روی صحنه می‌رود

نمایش آئینی "روایت عشق و عطش"، از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به مناسبت اربعین حسینی، از یازدهم تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در سالن نمایش مرکز شماره ۴ کانون به اجرای عموم در می‌آید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف زنده‌نگاهداشتن واقعه عظیم کربلا و آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخ نهضت عاشورا، نمایش "روایت عشق و عطش" در سالن نمایش مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه به روی صحنه می‌رود.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه، نمایش "روایت عشق و عطش"را اظهار ارادت خالصانه مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به آستان حضرت امام حسین(ع)، خاندان و یاران ایشان عنوان کرد و افزود: اولین اجرای این نمایش، ساعت ۱۸ روز جمعه یازدهم شهریور ۱۴۰۱، با حضور مسئولان، خانواده‌ها، اصحاب رسانه، کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان در سالن نمایش مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری آغاز می‌شود.

سرپرست کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: اجرای عمومی این نمایش که از روز یازدهم شهریور آغاز می‌شود تا روز ۲۵ شهریور و هم‌زمان با اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس، نمایش آیینی "روایت عشق و عطش" به نویسندگی علی قسمتی و با کارگردانی علیرضا امامی‌راد، رحمت غلامی و علی قسمتی، در واحد نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تولید شده است.

این نمایش، همه روزه و در محل سالن نمایش مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری، واقع در فرهنگیان فاز یک، انتهای پارک معلم اجرا می‌شود.

 این نمایش آیینی برای کودکان و نوجوانان ۱۰ تا ۱۸ سال، خانواده‌ها و  علاقه‌مندان بوده و تماشای آن نیز رایگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =