برگزاری کارگاه آموزشی ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

کارگاه آموزشی ارتباط موثر با کودکان ویژه‌ی مربیان کودک ستاد اسکان زائران اربعین در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کارگاه آموزشی ویژه‌ی مربیان کودک در کانون استان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، که برای مربیان زائران پاکستانی عازم کربلا تدارک دیده شده بود، کارشناس- مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان، ابتدا در خصوص اهمیت و حساسیت کار با کودکان سخن گفت و در ادامه راه‌های ارتباط موثر با کودک را برای آنان برشمرد.

تعریف ارتباط، هدف از ارتباط با کودکان، نقش ارتباط(کنترل، ایجاد انگیزه، ابراز احساسات و اطلاعات) از جمله مواردی بود که مهتاب سارونی در این بخش از سخنان خود برای مربیان بیان کرد.

چگونگی قصه‌گویی با ابزار، کارگاه کاردستی، انواع بازی‌های کودکانه و اصول بهداشتی محیط کار دیگر بخش‌های کارگاه وی برای مخاطبان بود.

در بخش پایانی نیز حوری داوودی، کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، نکاتی در خصوص برپایی کارگاه نقاشی برای کودکان عنوان کرد.

گفتنی است با توجه به ورود زائران کربلا از مرزهای شرقی به کشور، سال‌هاست محل‌های اسکان در چند نقطه از استان برای آنان احداث شده و در طول مدت حضور آنان برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده شده است که مجموعه‌ی کانون نیز در این سال‌ها، با ستاد اربعین همکاری داشته است.

برگزاری کارگاه آموزشی ارتباط موثر با کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =