برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های فرزند پروری ویژه‌ی مادران اعضا

در راستای پیشبرد اهداف قرارگاه شهرستانی خانواده و جمعیت ‌و همچنین اجرای مصوبات کارگروه تخصصی برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی و شورای اندیشه ورزی، کارگاه آموزشی فرزندپروری با همکاری شبکه بهداشت و درمان، در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون مشکین‌شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این کارگاه که با حضور مادران اعضای کانون برگزار شد، نیلوفر صفروند مربی مسوول مرکز با تشریح برنامه‌های اجراشده درزمینه‌ی آموزش مهارت‌های زندگی، به آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی که در سایه غفلت خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کند، اشاره‌کرده و بر نقش مادران و پدران در مراقبت و تامین امنیت روانی و فیزیکی فرزندان تاکید کرد.

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های فرزند پروری ویژه‌ی مادران اعضا

رفعت موحد مشاور خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشکین‌شهر و مدرس کارگاه نیز با تاکید بر اهمیت سلامت روان کودکان و نوجوانان، گفت: روابط خانوادگی نقش مهمی در فرزندپروری دارد و لازم است در نحوه‌ی تعامل با آن‌ها، خصوصیات شخصیتی و رفتاری فرزندان موردتوجه قرار گیرد.

به گفته‌ی صفروند، با توجه به پیش‌بینی برنامه‌ها در کتاب کار مرکز و تایید کارشناسان استان، برگزاری جلسات کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی، با همکاری نهادها وادارات مرتبط همچون شهرداری، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی و آموزش‌وپرورش، با همراهی امور بانوان فرمانداری تا پایان سال  ادامه خواهد داشت.

شایان‌ذکر است، پیش‌ازاین کارگاه آموزشی مهارت‌های شهروندی با همکاری شهرداری و اداره آموزش‌وپرورش در بهار سال جاری، در مرکز شماره یک کانون مشکین‌شهر برگزار شده بود.

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های فرزند پروری ویژه‌ی مادران اعضا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =