برگزاری نشست هماهنگی دستگاه‌های مرتبط  با آموزش و پرورش در یاسوج

نخستین نشست هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به‌میزبانی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در یاسوج برگزار شد.

به‌ گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، این نشست براساس تصمیم‌های اتخاذشده در سی‌وششمین اجلاس روسای آموزش و پرورش و با تاکید وزیر این وزارت برگزارشد ، طی آن مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان  و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد  به طرح مباحث و موضوع‌های مرتبط با کانون و نظام آموزشی و تربیتی پرداختند.

هم‌اندیشی و هم‌گرایی جهت برطرف‌سازی موانع پیش‌روی نظام آموزشی استان، ترسیم چشم‌انداز برنامه‌ها و فراهم‌سازی بسترهای لازم برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل نیز در دستور کار قرارداشت.

کبری اخلاقی‌نیا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  طی این نشست، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران و ابراز خرسندی از ایجاد زمینه‌های لازم برای افزایش گستره‌ی همکاری‌های مشترک، به اولویت‌های این مجموعه اشاره و فراهم‌آمدن امکان حضور اولیا و دانش‌آموزان مدارس به صورت مستمر و برنامه‌ریزی شده در مراکز این نهاد را خواستارشد.

تسهیل در امر راه‌اندازی کانون زبان دهدشت ، مشارکت در برگزاری بیست‌ودومین جشنواره‌بین‌المللی قصه‌گویی کانون، ویژه‌برنامه‌های هفته‌ ملی کودک و فعالیت‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی نیز از دیگر موضوع‌هایی بود که مورد توجه مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد واقع‌شد و وی از تمامی دستگاه‌ها، به ویژه مجموعه‌های عضو شورا برای همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت‌کرد.

حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم برگزاری این نشست را سازنده و کارساز خواند و مجموعه‌های عضو این شورا را به همدلی و هماهنگی در برنامه‌های مشترک بین دستگاهی دعوت کرد.

وی در ادامه، اهمیت هم‌اندیشی دستگاه‌های فعال در نظام تعلیم و تربیت کشور را خاطرنشان‌کرد و  با اشاره به بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۱ اظهارکرد: این تعاملات استانی و مشارکت‌های فرادستی به توان‌مندسازی آینده‌سازان و برطرف‌سازی بحران‌های جامانده از گذشته کمک‌ می‌کند.

سید رضا حسینی‌نیک ، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز از اثربخشی برگزاری این نشست‌ها سخن‌گفت و در خصوص  مرکز در حال ساخت مادوان قول مساعد پیگیری را عنوان کرد.

سلیمان حسینی‌نیک ریاست دانشگاه فرهنگیان نیز در این نشست آمادگی اساتید این دانشگاه را برای حضور در کارگاه‌ها و آموزش‌ مهارت‌های زندگی و اجتماعی برای مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

وی از فرصت‌سازی برگزاری این نشست‌ برای مجموعه‌های دست‌اندرکار عرصه فرهنگ صحبت‌کرد و در ارتباط با نیازهای مجموعه تحت مدیریت‌ خود سخن‌گفت.

برگزاری نشست هماهنگی دستگاه‌های مرتبط  با آموزش و پرورش در یاسوج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =