فراخوان جشنواره شعر کودک «بر بال امنیت» تمدید شد

فراخوان جشنواره ملی شعر کودک «بر بال امنیت» تا پایان شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این فراخوان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و اداره آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «شعرهای آموزشی، تبلیغی و پیشگیرانه مناسب برای مخاطب کودک» پیشتر همزمان با ۱۸ تیر روز ملی ادبیات کودک و نوجوان منتشر شد.

این جشنواره با انگیزه ارتقاء دانش پیشگیرانه و مهارت‌های اجتماعی کودکان و دعوت غیرمستقیم از آنان برای مراقبت از تن، تبعیت از قوانین و ترویج فرهنگ قانون‌گرایی را دارد با هدف بهره‌مندی از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و قریحه­ آفرینندگی و خلق آثار آموزشی و تبلیغی شعرای متعهد کشور، تولید اشعار ارزنده، خوش آهنگ، مفهومی، ماندگار آموزشی و تبلیغی و قابل بهره‌برداری در تولیدات هنری و چندرسانه‌ای و سوق دادن کودکان به فرهنگ نظم‌پذیری و رعایت قانون از طریق اشعار حرفه‌ای کودکانه با رویکرد پیشگیرانه برگزار می‌شود.

افراد بالای ۱۶ سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ شعر ارسال کند. همچنین ارسال شعر در تمامی قالب‌های شعری آزاد است و اشعار باید برای مخاطب کودک و نوجوان سروده شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره  پیشتر ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ (روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار) اعلام شده بود که اکنون تا ۳۱ شهریور تمدید شده است.

آیین پایانی جشنواره  ۲۵ مهر ۱۴۰۱(همزمان با هفته فرماندهی انتظامی) برگزار و نتایج داوری اعلام و جایزه‌ها اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره شعر «بر بال امنیت» می‌توانند از طریق مراجعه به سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir و فراخوان و اطلاعات کامل این رویداد را مطالعه و با تکمیل فرم مربوطه و بارگذاری فایل اثر در این رویداد شرکت کنند. آثار  باید به‌صورت متن و در قالب فراخوان جشنواره ملی شعر کودک «بر بال امنیت»  word ارسال شود.

همچنین دبیرخانه جشنواره با شماره تماس ۰۲۱۸۱۸۲۳۷۰۹ (معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) در روزهای اداری و در طول برگزاری جشنواره از ساعت ۹ تا ۱۲ پاسخگوی سوال‌های علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =