کانون بازوی توانمند آموزش و پرورش برای تکمیل فعالیت‌های پرورشی و آموزشی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان: کانون با ساختار قوی کتابخانه‌ای، بازوی توانمند آموزش و پرورش برای تکمیل فعالیت‌های پرورشی و آموزشی است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی مدیرکل کانون استان و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل کانون استان ضمن تبریک فرارسیدن هفته‌ی دفاع مقدس و یادآوری حماسه‌های ایثارگران گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یک حوزه‌ی تخصصی برای انجام فعالیت‌های پرورشی است.

معصومه هادی ادامه داد: ساختار کتابخانه‌ای قوی کانون و بهره‌مندی از وجود مربیان متخصص، که لازم و ملزوم یکدیگرند، فضایی مناسب برای توانمندسازی کودکان و نوجوانان فراهم آورده است.

وی سپس با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش در سی‌وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش با تکیه بر هم‌افزایی مجموعه‌ی کانون و آموزش و پرورش عنوان کرد: کانون، با تکمیل فعالیت‌های پرورشی و آموزشی، یک بازوی توانمند برای آموزش و پرورش است که حاصل آن پرورش کودکان و نوجوانانی پویا و آگاه است.

هادی در این بخش از سخنان خود با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ی گسترش همکاری‌ها با آموزش و پرورش، اظهار امیدواری کرد این تلاش‌ها مقدمه‌ای برای کشف استعدادهای بیشتر باشد.

در ادامه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نتیجه‌ی تعامل بیشتر را، بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از امکانات گسترده‌تر دانست که راهی برای توانمندتر شدن آنان است.

حسن بُروشکی سپس با اشاره به فرازی از سخنان امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت کارهای ماندگار، اظهار امیدواری کرد بتوان با همکاری و هم‌افزایی، در حوزه‌ی کودک و نوجوان کارهای ماندگاری انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =