مریم ملکی مشاوری امین و دلسوز برای کانون بود

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار پیامی درگذشت مریم ملکی معاون پیشین فرهنگی تربیتی خواهران دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را تسلیت گفت و از او به‌عنوان مشاوری امین و دلسوز در مدت کوتاه فعالیت در کانون نام برد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این پیام ضایعه‌ی درگذشت وی به‌همراه همسر عزیز و فرزند دلبندش را به همه‌ی وابستگان به ویژه فرزند عزیزش و همچنین همکاران و خوشه‌چینان خرمن تعلیم و تربیتش تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه خداوند مهربان برای آن بانوی متدین و انقلابی و همسر و فرزند گرانقدرش، رحمت و مغفرت الهی و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مسئلت کرده است.

وی در این پیام آورده است: شنیدن خبر غمبار درگذشت زائران حضرت سیدالشهداء(ع) بانوی مومن و مجاهد سرکار خانم دکتر ملکی فارمد و همسر و فرزند عزیز ایشان موجب تألم و اندوه شدید اینجانب شد. ایشان بانویی فاضل، مدیری خردمند و معلمی دلسوز و جهادگر بود که در طول عمر پر برکت خود، در اتحادیه خراسان رضوی و معاونت خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور منشاء اقدامات مهم فرهنگی و تربیتی بود.

مریم ملکی روز یک‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در مسیر بازگشت از راهپیمایی اربعین و درسانحه تصادف به همراه اعضای خانواده‌اش دارفانی را وداع گفت.

مدیرعامل کانون در پی این حادثه و در این پیام تسلیت یادآور شده است: اینجانب در مدت کوتاه فعالیت خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برکات وجود آن مرحومه در جایگاه مشاوری امین و دلسوز بهره بردم.

مریم ملکی در مسیر سفر به عتبات عالیات و در نقاط مرزی کشور از فعالیت‌های تماشاخانه سیار کانون که در این مناطق مستقر شده بود، بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =