برگزاری کارگاه هنری «دفاع مقدس» در کانون البرز

کارگاه هنری تصویرگری و خوشنویسی با موضوع تصویرگری و خوشنویسی اشعار دفاع مقدس به همت واحد هنری و با همکاری کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کانون البرز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی کانون البرز، ندا ساعی، کارشناس هنری کانون البرز ضمن اعلام این خبر افزود با توجه به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر دوران دفاع مقدس کانون استان و بر اساس مصوبه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کانون استان، برنامه جانبی با عنوان کارگاه ( ورک شاپ) هنری تدارک دیده شده بود و از اعضا و مربیان علاقه مند خواستیم تا در این کارگاه هنری حضور یافته و ضمن خوانش اشعار کودک و نوجوان از کتاب های مختلف مانند صدای بال لک لک‌ ها ، مریم اسلامی و خواهرم پرنده شد ، بابک نیک طلب،  تصویرگری و خوشنویسی این اشعار را انجام دهند.

ساعی افزود هدف از این کار علاوه بر گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یادآوری هنر مردان خدا، معرفی کتاب ها و اشعار مرتبط این حوزه و شناسایی اعضای مستعد در این زمینه بود .

برگزاری کارگاه هنری «دفاع مقدس» در کانون البرز

برگزاری کارگاه هنری «دفاع مقدس» در کانون البرز

این کارشناس افزود مهری فلاح، سرپرست کانون استان و جمعی از کارشناسان و همکاران با حضور در این کارگاه  که روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد، از نزدیک  فعالیت‌های هنری اعضا و مربیان را نظاره کرده و مورد تشویق قرار دادند .  

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =