برگزاری میز خدمت کانون سمنان در مصلای نماز جمعه

میز خدمت با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف پاسخ‌گویی به مطالبات مردم در محل مصلای نمازجمعه شهر سمنان برپا شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان هم‌زمان با دومین‌روز از هفته‌ی دفاع مقدس در راستای پاسخ‌گویی به سؤالات و رفع مشکلات مردم و جامعه‌هدف در میز خدمت این هفته نماز جمعه حضور داشت.

برگزاری میز خدمت کانون سمنان در مصلای نماز جمعه

خدابخشی هدف از برپایی میز خدمت در مصلای نماز جمعه سمنان را دیدار عمومی و چهره به چهره مسئولان با مردم و آشنایی با مشکلات آن‌ها، عنوان و اظهار کرد: راهکارها و راهنمایی‌های لازم برای رفع مشکلات مردم و درخواست‌های آن‌ها در میز خدمت به جامعه‌هدف ارائه می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که خدمت یک عبادت است، افزود: عبادت زمان و مکان نمی‌شناسد، یک‌روز در محل کار جوابگوی مردم هستیم و روزهای جمعه در مصلای نماز جمعه و این یک افتخار است.

مدیرکل کانون استان سمنان با بیان این‌که برپایی میز خدمت، رضایت‌مندی مردم را در پی دارد، گفت: با توجه به مشکلات مراجعه‌کنندگان و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف نیاز است که این برنامه ادامه داشته باشد.

برگزاری میز خدمت کانون سمنان در مصلای نماز جمعه

پس از اقامه‌ی نماز جمعه، کانونی‌های سمنان همراه با مردم مؤمن و متدین با شرکت در راهپیمایی، دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و احترام به ارزش‌های دینی را خواستار شدند و اقدامات هنجارشکنانه روزهای اخیر و هتک حرمت به مقدسات و ارزش‌های انقلاب اسلامی و هرگونه اغتشاش و ناآرامی در جامعه را محکوم کردند.

گفتنی است، معاون فرهنگی، روابط‌عمومی، حراست، کارشناس ارزیابی عملکرد، رئیس امور اداری و کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری و رئیس کانون زبان استان نیز در میز خدمت حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =