دورهمی قصه گویی در مراکز فرهنگی هنری کانون‌ پرورش فکری مریانج و قروه درجزین و رزن برگزار شد

به مناسبت بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دورهمی قصه در کتابخانه‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ با نزدیک شدن رویداد فرهنگی و هنری بین المللی بیست و چهارمین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتابخانه های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مریانج، قروه درگزین و رزن با پرپایی دورهمی قصه گویی به استقبال این رویداد رفتند.

✳️ مرکز مریانج با حضور قصه گویان و رقابت ۸ نفر در حضور علاقمندان به قصه و گویی سه نفر به عنوان برگزیده این دورهمی معرفی شدند و به رسم یاد بود به برگزیدگان هدایایی اهدا شد.

موسوی اطهر مربی مسئول مرکز مریانج در این خصوص گفت، هدف از قصه و قصه گویی آشنایی کودکان با مضامین فرهنگی و تربیتی است، همچنین وی گفت در دورهمی قصه گویی سعی بر آنان شد، اصول قصه گویی ، انتخاب قصه مناسب و پرداختن به متون ایران کهن، شاهنامه و استفاده از حافظ تخیل با کمک یارمحمدی مربی فرهنگی مرکز اعضا را با قصه گویی آشنا کنیم .

دورهمی قصه گویی در مراکز فرهنگی هنری مریانج و قروه درجزین و رزن برگزار شد

❇️ مرکز قروه درگزین با حضور مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه ها و اداره محیط زیست شهرستان رزن به استقبال ویژه برنامه دورهمی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفتند.

در این مراسم  اعضای شرکت کننده در رده های سنی کودک و نوجوان ، بزرگسالان، مادربزرگ ها و پدربزرگ ها در یک رقابت شیرین و جذاب به رقابت پرداختند.

در ادامه گیلانه رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رزن ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری قروه درگزین در این شهر و ایجاد بستر مناسب فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و محیطی پر از نشاط و شور و ساختن لحظه های به یاد ماندنی نه تنها برای کودکان و نوجوانان بلکه برای خانواده ها از مربیان این مرکز تشکر کرد و به ۲۰ عضو شرکت کننده در مسابقه نقاشی که در هفته محیط زیست شرکت کرده بودند جوایزی را اهدا کردند.

همچنین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری قروه در گزین با برپایی نمایشگاه ی از آثار کارگاه های فرهنگی، هنری، ادبی اعضا  در ترم تابستان در حاشیه مراسم  دورهمی قصه گویی پرداخته بود.

دورهمی قصه گویی در مراکز فرهنگی هنری مریانج و قروه درجزین و رزن برگزار شد

✳️ کانون پرورش فکری رزن با برپایی مراسم دورهمی قصه گویی و همزمان با آن برپایی نمایشگاه آثار کارگاه های ترم تابستان این مرکز به استقبال فصل پاییز رفت.

در این مراسم مدیری مربی مسئول مرکز رزن با تقدیر و تشکر از فعالیت های همه جانبه مربیان و فعالیت اعضای در زمینه های فرهنگی و هنری به ارائه گزارش فعالیت ۶ ماهه دوم سال پرداخت .

و سپس اعضا با اجرا و رقابت  قصه گویی پرداختند .

و در پایان شرکت کنندگان در این مراسم از آثار فرهنگی و هنری ترم تابستان که در محل کتابخانه کانون بازدید به عمل آوردند .

دورهمی قصه گویی در مراکز فرهنگی هنری مریانج و قروه درجزین و رزن برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =