کد خبر: 318539
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
بازدید 269
ویژه برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک در کانون گلستان اعلام شد

دبیر هفته‌ی ملی کودک از برگزاری برنامه‌های این هفته از روز ۱۶ مهر با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا روز ۲۲ مهر ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، سیداحسان مسلمی از برگزاری بیش از ۷۵ برنامه‌فرهنگی‌هنری‌ادبی در مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد و گفت: هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک مهمترین فرصتی است تا توجه جامعه نسبت به مسائل و نیازهای این قشر معطوف شود.

ویژه برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک در کانون گلستان اعلام شد
سیداحسان مسلمی، دبیر هفته ملی کودک

وی با اشاره به شعار این هفته، اظهار داشت: تکیه بر شادی، نشاط و بازی از جمله نکته‌های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و با این نگاه است که برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوعی با اهداف این رویداد تعریف شده است.

برگزاری جشن ویژه روز جهانی کودک در ۱۶ مهر در مجتمع فرهنگی هنری گرگان واقعا در شهرک ویلاشهر نبش ویلای ۱۲، اختتامیه مرحله‌ی استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در ۱۸ و ۱۹ مهرماه، آرزوی کودکی ها در مرکز بندرترکمن، کودک و نیروی انتظامی کتابخانه سیار رامیان، اکران انیمیشن های کانونی در دلند، فریاد شادمانی کتابخانه سیار گمیشان، قرائت بیانیه هفته کودک و شرکت اعضا و مربیان در نماز جمعه، سینما کانون رامیان، جشنواره گام هایی سبز با کودکان در گنبد، آرزوی کودکی در آزادشهر، ایستگاه نقاشی بندرگز، جشنواره سفربه کودکی در مینودشت، شادی همچون کودکی کتابخانه سیار گرگان، اختتامیه مهرواره نخل های سوخته در کلاله، کودک و مهارتهای زندگی در گمیشان، نمایشگاه  ساخته های اعضا کانون در گالیکش، کاروان نشاط مراوه‌تپه و .... از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در هفته ملی کودک خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =