دیدار مدیرکل کانون سمنان با مدیران‌کل استانداری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه‌ی هفته‌ی ملی کودک با جمعی از مدیران کل استانداری سمنان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صبح یک‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در آستانه‌ی هفته‌ی ملی کودک با هدف توجه دادن مسئولان جامعه به مسائل کودک با مدیران‌کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، امور شهری و روستایی و شوراهای استانداری، دیدار و ضمن تبیین و تشریح برنامه‌های شاخص این‌هفته ازجمله سفر تریلی سیار نمایش کانون به استان و پیش‌بینی اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» گفت‌وگو کرد.

مصطفی مرادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، همت هادیان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در این دیدارها درخصوص همکاری و همیاری مادی و معنوی فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان برای هرچه بهتر برپاشدن برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک خاصه پوشش برنامه‌های تریلی سیار نمایش، تبادل نظر کردند.

خدابخشی ضمن برشمردن اهمیت برنامه‌های شاد و آموزنده در این ایام و جذابیت‌های تریلی سیار، بر همراهی و همدلی دستگاه‌ها، تأکید و اظهار کرد: انتظار داریم مجموعه‌ استانداری از طریق مکاتبات با دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این‌زمینه، مساعدت درخوری داشته باشد.

دیدار مدیرکل کانون سمنان با مدیران‌کل استانداری

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان اظهار داشت: اهمیت و نقش بسزای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر کسی پوشیده نیست و همیاری و همدلی برای گسترش شادابی و امید در جامعه مورد تأکید ما است و در این راستا از همه‌ی پتانسیل برای کمک بایست بهره جست و قطعاً به شما کمک خواهیم کرد.

دیدار مدیرکل کانون سمنان با مدیران‌کل استانداری

مدیران کل دفتر امور شهری و روستایی و شوراهای استانداری نیز ضمن شایسته‌دانستن برنامه‌های ارائه‌شده بر همراهی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تأکید کردند.

دیدار مدیرکل کانون سمنان با مدیران‌کل استانداری

گفتنی است، ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک، ۱۶ تا ۲۲ مهر سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سمنان، برگزار می‌شود و با برنامه‌ریزی انجام‌شده، تریلی سیار نمایش نیز ۱۴ تا ۱۷ مهر در مناطق محروم و روستاهای کم‌برخوردار به اجرای برنامه‌های متنوع در قالب جنگ شادی خواهد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =